Alla inlägg under januari 2008

Av linda - 30 januari 2008 22:03

änligen börjar även denna dag nå sitt slut fast det känndes inte så för en stund sen...


förmiddagen var väl bra idag på eftermiddagen var det APT på jobbet. efter det åkte jag och Linda ner på helex för att träna, där hade det blivit en miss så choachen som vi trodde vi skulle träffa var inte där...men men vi tränade duktigt ändå, efter 1 ½ timme var vi nöjda och ville hem men tji fick jag för min handbromms hade frysit fast :-) SÅ med gråten i halsen fick jag ringa min älskade Tony som fick avbryta sin egen träning för att hämta mig; - PUSS på dig vännen! väl hemma skulle det lagas mat, bakas kakor,göras tårta och städas till i morgon eftersom jag fyller år och tjocka släkten kommer på besök.


Men nu ÄNTLIGEN är den här dagen slut och jag säger god natt!

Av linda - 29 januari 2008 10:40

nu sitter jag äntligen här md mitt morgonkaffe... bättre sent än aldrig!

jag vill bara berätta om denna spännande dag, 7,00 tvättstugan

13,00 börjar jobba, 15,00 ska jag på andra träffen med sluta röka gruppen som jag går med Linda & Monica på jobbet... tror att den är bra faktiskt.

Vi ska nog klara det här!

17,00 tilbaka till jobbet igen... 21,00 hem till sängen!


MEN... igår fick jag iaf veta att det bär iväg till storlien v.10 för mig,linda,anneli,jill och sist men inte minst evelina :-)

fan vad kul vi ska ha....

Av linda - 28 januari 2008 22:33

hej hej!

nu har jag som många andra fixat en blogg... ? men ni får ha lite översende  med utseendet den närmaste tiden, jag är inte så hemma på det här. det blir dock ingen lång roman idag för nu är jag trött och tänkte sova, natti natti :-)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards