Alla inlägg under september 2009

Av linda - 30 september 2009 22:29

Nu är första avsnittet av Grey´s slut... tre av oss grinade direkt, vilken serie. vi firade starten med chips,dricka och prinsesstårta ;) mums mums!

  

häromdagen var jag och Erika ut till birsta och där inhandlades tröja,halsband och skor tills lördag för då vankas ständ ut blakk på aveny :) fan vad kul det kommer bli!

igår så fick jag med mig älsklingen ut på soffjakt och det slutatade faktiskt med att vi köpte en på BOOM, den hade dock precis tagit slut men kommer hem igen någon gång i okt (bokad & betald) med oss hem följde även nya gardiner,lampskärmar och krukor...åh vad fint mitt vardagsrum kommer bli. Nu ska jag plocka undan lite efter tjejerna innan jag kryper till kojs, kram & god natt!

Av linda - 27 september 2009 22:20

Idag har vi träffat Linda och ätit lunch och så var vi in på hagaskolan en sväng och hittade faktiskt en jättefin jeansklänning till Maja, trodde att allt skulle vara slut eftersom den här klädbytar grejen började igår, men jag hade lite tur... på eftermiddagen plockade jag upp Sandra och så åkte vi till Erika och blev där till efter nio. Imorgon blir det birsta med fröken fräken :P och nu bli det sängen nästa! kram och hej...

Av linda - 26 september 2009 20:09

  

Och vad har vi sysslat med då? Jo vi har varit hos mamma/mormor i svenstavik med syster/moster och varit hunvakt i en vecka, Sandra (Majas syster) har också varit där med oss. det har varit mycket skratt och lite gråt...

och så har stumpan varit sjuk, hux flux så fick hon 39 graders feber ;( men nu är hon pigg och kry igen!


  Vi har promenerat och njutit i solen.

  

  

  

 

Busat med Maja

  

Badat henne i handfatet

  

Den skadade foten med ett hello kitty plåster på ...

 

vi kom hem i går kväll och idag har vi varit till min kusin på födelsedags fika och då klev prinsessan min på en glasbit och blödde jätte mycket, men det gick iallafall bra :)

 

mycket mer har nog inte hänt direkt... kram och hej!

Av linda - 21 september 2009 21:47

Majan har gått och dragit på sig en förkylning eller det är nog jag som smittat henne, hög feber och massa snuva... jobbigt jobbigt! usch för att se gumman så ledsen och slö...

Av linda - 18 september 2009 19:05

Jag och Maja är i svenstavik med moster Sophie och är hundvakt medans resten av familjen är i turkiet och roar sig... inte alls avundsjuk ;/ men dom är såå värd det. Vi blir här iaf till nästa helg och i morgon kommer majas syster och gör oss sällskap :) idsg har vi varit och köpt lite pynt till dopfikat, tror tony fixat lokalen och på söndag ska vi åka och kolla på dopklänningen :) blir bra det här! näe nu måste jag fortsätta här, kram och hej!

Av linda - 13 september 2009 22:03

Var på fotboll i eftermiddag jag,Maja & Erika och kollade på Selånger-svartvik...Maja tyckte att de var skitkul men efter en halvlek var mina ben helt sönderbitna av alla mygg så vi fick åka hem ;( blidde kaffe och sång & musik av Erika Elmqvist ;p Maja blir helt till sig så fort hon hör live musik...prinsessan kommer bli musiker och käna pengar till mamma & pappa :D

 

Vi började kolla på den här nya serien/filmen på fyran ikväll och vilket skit, riktigt besviken blev jag så nu tänker jag gå och lägga mig, natti natti!

Av linda - 12 september 2009 19:58

Idag har jag jobbat 7-16,30 och det känndes att man inte var van, fy vad slut jag var i kroppen på eftermiddagen, men kul var det...besökte Linda på lunchen och käkade där -Tänker på dig vännen!

 

Nu är det så här att nu får det f*n bli ändring på det här!!! Droppen var idag när Elisabeth på jobbet frågade om jag var gravid igen... Nu är det dags att ta i med hårdhanskarna, jag MÅSTE hitta igen min karaktär och bli av med mina extra kilon!!!! Jag bara MÅSTE!

 

När jag kom hem idag hade älsklingen gjort kantarellpaj, tagit fram kräftor och slagit upp champange, mysigt värre :) Nu är han ute med sina kära vänner och firar, Maja sover och jag har tänt massa ljus och myser i soffan framför tv:n, ska fortsätta med det nu, kram & hej!

Av linda - 11 september 2009 21:26

Majas pappa och min kärlek är nu pensionär, fick brev från försäkringskassan idag att dom har beviljat honom heltids sjukersättning :) snacka om att en sten föll från hjärtat...nu slipper man oroa sig för om vi kommer få några pengar. Patrik har tackat JA till att bli Majas gudfar, Erika ska bli Majas gudmor, vi ska få låna en superfin dopklänning av Camilla, Maja börjar bli bättre...idag är helt enkelt en bra dag :)

 

Tjuvknäppte    en bild på mina bästa när dom sov...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards