Alla inlägg under februari 2008

Av linda - 29 februari 2008 15:04

Nu är jag förlovad med min älskling!

: )

Av linda - 28 februari 2008 17:33

emma har varit här och spelat kort...jag vann allt :) haha! nu är vi två st med förstörda nerver efter typ 10 stress spel och många koppar kaffe!!!

nu ska jag gå ner i tvättstugan och emma ska promenera hem till sin familj, tony är på träning ;( tråkigt nu blir jag aldeles ensam. hmm, men efter tvättstugan kan det nog bli en film i våran nya fina dvd... tony har tagit hem en film som han trodde att jag skulle tycka om: Things we lost IN THE FIRE, en drama. eller ja, den nya sjukhusserien på 4:an börjar ju snart oxå, så det måste nog bli den först. 


grannarna håller ju på att flytta för fullt så vi har börjat fundera på vilka som kan tänkas flytta in här nu... hoppas att det inte blir ett gnälligt gammalt par för dom vi har haft har varit väldigt bra. lite orolig faktiskt...men får väl hoppas på det bästa :)

nu tvättstugan sen soffan...kram och hej

Av linda - 25 februari 2008 19:53

Utmanad av Linda H


Inledande

Fullständigt namn: Linda Maria Waessman

Din ålder: 23 år

Födelsedag: 31 januari

Syskon: 4 st yngre 2 systrar 2 bröder

Hårfärg: brun

Ögonfärg: bruna


Förhållanden

Vem är din bästa vän? Har ingen speciell, finns några jag vet ställer upp när det behövs.

Har du en pojkvän/flickvän? Ja, Tony

Hur länge har ni varit ihop? lite drygt 2 år

Hur långt var ditt längsta förhållande? 4 år

Vem kysste du senast? Tony

Vad shoppar du helst? Skor å kläder

Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? två tatueringar en på vristen och en i nacken, hål i öronen.

Hur många skor har du? För många för att orka räkna! =P

Hur många par byxor har du? Hm, kanske 10-15 st.

Har du några smycken som kostat över 1000 kr? en ring som jag fick i studentpresent


Favoriter

Färg: grön, just nu

Mat: oxfilé i alla former

Killnamn: ?

Tjejnamn: ?

Ämne i skolan: psykologi

Musik: Allätare

Fras/mening/uttryck: Vilken grej! härligt!


Har du någonsin..

Snusat? Ja

Rökt? Ja

Hoppat bungee jump? Nej! varit nära 1 gång ;/

Brutit mot lagen? Ja

Fått dig själv att kräkas? Ja

Nakenbadat? Ja

Varit kär? Ja!


Extra grejer

Tar du droger? Nix

Vad använder du för schampoo? nu har jag sunsilk

Vad är du mest rädd för? spindlar, mörker å åska!

Vilken bil skulle du vilja ha? en snabb och dyr?!

Hur många MSN-kontakter har du? ++

Hur många av dem är online just nu? ++


Slutfrågor

Pizza eller choklad? Pizza

Tränar du? Ja

Hur ofta? Försöker hålla mig till minas tre dagar per vecka.

Guld eller silver? Silver

Vilken film såg du sist på bio? minns inte

Vad vill du helst av allt göra just nu? kramas...


jag utmanar syster och madde

Av linda - 25 februari 2008 18:54

tony har haft sön idag och jag har haft tis, men som alla vet så är det måndag!!! jag vet också d nu :) kom hem från moder igår och det har varit helt fantastiskt att vara där och bli ompysslad, vi var ute på en riktig lång promenad med alla hundarna igår...tror inte att jag har fått så mycket friskluft på hela vintern som jag har fått den här helgen,har nog fått lite färg i ansiktet oxå!

ja nu är jag iaf hemma igen och idag har jag inte varit utanför dörren mer än när jag var på affären.Tony på träning och jag tänkte se på pippi långstrump ;) har ju börjat samla på Astrid Lindgren filmer, tänkte att de kan vara kul att ha...så nu får jag hem en ny film var tredje v. 


I morgon ska jag på jobbet vid 11,00 och få hjälp av kicki att dra ner mitt schema till halvtid eftersom jag ska börja med att jobba 50% efter sjukskkrivningen, 13,00 ska jag träffa Annika och byta ut några av mina hudvårdsprodukter (mary key) de passade inte min hud riktigt så vi ska prova ut några andra och så ska jag få prova lite smink...många plus poäng till mary key för att man får byta om d inte passar, har aldrig hört att någon annan erbjuder det?!

 nu ska jag gå och vara med värlens starkaste tjej, kram till er

Av linda - 23 februari 2008 11:02

det blev en lång lång skoter tur igår...men kul som fan! vi körde vilse några gånger och körde fast några gånger och ramlade av några gånger men fram kom vi tillslut, lindas pappa kom till våran undsättning och visade vägen till himelriket- en sjö och sol och en brasa att grilla korv över och varm choklad. synd bara att vi var tvungen att åka därifrån så tidigt,men så är det när man har ett tåg att passa och det han jag med, för nu är jag hemma hos familjen i jämtland. har precis ätit en riktig frukost a´la mamma,mätt och belåten. när man tittar ut över lägderna här så inser vi ganska fort att det blir en dag inomhus, solen skiner i och för sig men snön yr runt i virvlar så gick vi ut så blåste vi bort, det blir en dag med kortspel, fika, tv och mys!  har föresten inte sett så här mycket snö på hela vintern det är nog säkert 1 1/2 m iaf... härligt att bli påmind om hur vintern ska se ut, hemma är det väl nästan vår. nu ska jag ringa älsklingen sen ska jag leka lite med hundarna... hej svejs!

Av linda - 21 februari 2008 22:05

då börjar även den här dagen lida mot sitt slut... det har varit en lång och händelserik dag,en bra dag. 8,00 plockade jag upp Camilla N i stan och så bar det iväg till simhallen där det blev lite simma mycket skvaller och basta :) sen en lunch på stan och nya skor till anastasia. hem och drack en kopp kaffe sen åkta jag och Tony till birsta en sväng och kollade läget, hem igen släppte av  min älsling och åkte till Camilla J å drack lite kaffe och pratade lite. 18,30 mary key visning i skönsmon...väldigt bra inhandlade lite ansikts vård, var på tiden att byta ut tvål och vatten! nu har jag precis pratat med Linda och i morgon bitti bär det iväg på skoter tur... hmm, hur ska detta sluta :) kommer bli jätte bra, kaffe, varm choklad, korv m bröd, muffins  och förhoppningsvis soligt väder!

nu ska jag tvätta ansiktet med min nya ansiktsrengöring och smörja in med den nya fuktkrämen sen ska jag sussa... kram & godnatt!

Av linda - 20 februari 2008 19:23

ja då har jag ätit igen det jag tränade bort då :) pasta med kyckling och bacon riktigt gott faktiskt. mätt och belåten! var på power core idag jobbigt för mage och rygg men hoppas väl på resultat framöver... dessutom fick tjejen för sig att lägga till armhävningar på ett core pass, och jag har noll arm muskler, nada! har precis pratat med Camilla N vi ska träffas 08,15 vid sporthallen imorn och simma lite och relaxa i bastun... sen blir det nog en lunch på baggen,d var ett tag sen nu. tänkte hälsa på Camilla J en stund imorn oxå vi har ju inte träffats på vad som känns som en evighet, miss u! sist men inte mins 18,30 ska jag vara i skönsmon på en mary key visning som linda bjöd in till, spännande att se vad det är för något. nu en dusch sen ska jag bädda ner mig i soffan!

kram och hej...

Av linda - 20 februari 2008 14:41

har sovit lite bättre inatt iaf men vaknade vid 06,30, d var väl lika bra att kliva upp då tänkte jag och klev upp :) på med kaffebryggaren drack en kopp och tog ett kort med effektivt träningspass på våran nya crosstrainer och lite situpps på d -frukost-dusch-kaffe-plocka-affären-kaffe-läsa-skvaller-lunch-kaffe. ska möta linda 17,00 på helex för ett träningspass, tills dess-vet ej! trååkigt...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards