Alla inlägg den 19 februari 2008

Av linda - 19 februari 2008 17:30

tog mig till HELEX 9,30 och mötte upp Linda vi solade och tränade och halvtolv mötte vi upp "killen med bilen",ja eller hon blev nog närmare kvart i tolv... så han verkar ju inte kunna klockan heller, men nu är pappren skriva iaf! så nog om det. körde hem Linda och sen mig själv :) åt duschade och pratade lite med Tony,vid 14 kom jag på att det var min tur idag att ta med frukt till sluta-röka-kursen som började 15,00 iväg till affären och sen var jag ju bara tvungen att åka till birsta och köpa dom där jeansen som jag hittade igår. väl inne på VILA där mina jeans fanns så kunnde jag ju inte bestämma mig för vilket par jag ville ha, så jag kom därifrån med två par

-äntligen nya jeans och två par dessutom... undrar vad Tony tycker egentligen?! men men... ok 14,40 tillbaka till stan och kursen.

nu är jag hemma igen och har ätit, mätt och belåten och ganska nöjd!


Tony har fastnat vid tv-spelet och jag här vid datorn, sällskapliga vi :) ska gå och kramas lite på honom nu...

Av linda - 19 februari 2008 07:55

trött trött trött...har det varit fullmåne inatt eller? jag som aldrig brukar ha problem att sova har som längst samma hängande inatt sovit från jag la mig 24-02 sen har jag bara sovit några min åt gången så när kl var runt 03,30 kev jag upp och såg på film. somnade väl om kanske runt 06-06,30 och 7,30 ringde kl, trött! om en timme ska jag åka och träna så jag piggnar väl på mig då förhoppningsvis :)

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards