Alla inlägg den 16 februari 2008

Av linda - 16 februari 2008 13:44

imorse när jag klev upp och skulle koka kaffe så insåg jag ganska snabbt att det var slut...paniiik, hur gör man utan kaffe på morgonen?  te...nej, nähä men då tar vi och storstädar lägenheten istället, d första man gör när man vaknar... pucko! okej det blev rent å fint iaf,men tom katterna idiot förklarade mig och när jag var färdig fanns det fortfarande inget kaffe, provade en mango som fanns i fruktskålen men den smakade skit... så d var bara på med kläder och pallra sig iväg till affären i halkan eftersom Tony har bilen, nä jag bröt inga ben och det var ganska skönt med friskluft och när jag kom hem hade jag både kaffe och två nya mango -som smakade bra dessutom. nu när jag har druckit ungefär 5 koppar av mitt goda kaffe :) och kl snart är 14,00 så är jag änligen redo för frukost och en dusch!


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards