Alla inlägg den 17 februari 2008

Av linda - 17 februari 2008 20:01

okej då... killen jag backade på, han skulle ju komma hit d är ju schyst, så slipper jag åka nånstans för att skriva dom där papperen...bara de att han skulle komma igår och han har fortfarande inte hört av sig! jaha, visst okej lite ödmjuk får jag väl vara men om han hade ringt iaf... vill ju få detta ur världen så man slipper tänka på det mer och det var andra gången som vi hade betämt och som han inte lämnade återbud -arg!


pratade med mamma nyss,hon och syster var på leonberger specialen igår och det hade gått bra för våra hundar king & aya, men d visste jag ju redan!

jag ska ta och åka upp dit till jämtläningarna :) nästa helg, hela syskonskaran ska dit så det blir kul...längtar!

annars har det inte hänt speciellt mycket spännande idag,har väl sett ungefär 15 avsnitt av law and order, ätit 1 kg godis och en 1/2 l glass... i brist på annat på annat att göra. men min tränings kompis Linda känner sig äntligen lite kryare,så i morgon kör vi igång igen.


kram och sov så gott...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards