Alla inlägg den 3 februari 2008

Av linda - 3 februari 2008 20:22

jag ska väl bjuda på lite bilder från gårdagen...

Av linda - 3 februari 2008 19:00

ja nu var det söndag igen då och idag känns det att man är lite sliten... men det får man väl ta efter en kväll med tjejerna :-) jag hade riktigt kul igår.Hela dagen var föresten bra igår eftersom mamma & lillasyster var och hälsade på, hade inte träffat dom sen slutet av sommaren så det var nog det bästa av allt.idag har jag typ legat i soffan hela dagen... sovit och ätit om varannat och nu ska jag äta igen -te och rostade, så imorgon blir det hård träning! jag måste även in på banken imorn och fixa ett nytt kort eftersom mitt helt apropå slutade fungera i natt, så tack för drinken Linda!


 nu har jag suttit vid datorn ett tag och kollat på kort och hittade ett på mig och lillen när hon var bäbis måste bara ta med det... nu säger jag god natt igen!


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards