Alla inlägg under juni 2010

Av linda - 27 juni 2010 21:07

Maja badade ute i poolen hos momma idag :-) vilket var riktigt kul!!!

 
Av linda - 24 juni 2010 19:17

Har varit dåligt med uppdatering här nu, men jag gör så när jag har för mycket att skriva...då skriver jag inte alls istället...?

var ju och fiskade i förra helgen, INGEN fiskelycka alls...en enda fisk fick jag på fyra dagar -missnöjd! men vi hade iallafall en riktigt mysig helg :) hade dessutom ett bra samtal med min älskade ;)

i veckan har jag umgåtts massor med mina kära vänner...shoppat, målat naglar promenerat, ätit mjukglass, solat,planterat blommor, bilbingo, lite mera shopping...osv! nu sover maja och jag sitter på uteplatsen med ett glas vin och ska väl snart gå in och packa, i morgon åker vi upp till jämtland igen för midsommar/20-års/studentfirande :)

 

kram och hej!

Av linda - 16 juni 2010 11:29

...idag. Tvättstuga, handla, leta fram och fixa fiskegrejerna, packa, städa, packa in i bilen och avslutar med bilbingo ikväll... I morgon bitti 07,00 bär det iväg upp till jämtland och fiske i fyra dagar :)   

Av linda - 14 juni 2010 22:49

I torsdags var vi i härnösand på min älskade lillebrors student, stolt storasyster :)

 

när vi var färdiga med studentfirandet så fäljde syster och Alicia med hem och har spenderat helgen med mig och Maja :) på fredag morgon så skjutsade jag Tony till tåget (till sthlm) så det har bara varit vi tjejer i helgen.

på fredagen var vi uppe på norra berget och lekte och picknickade och på lördagen blev det drakborgen i sk*t vädret.

 

     

         

 

helgen gick aldeles för fort och på söndagen var det dags för dom att åka hem igen :( var bara inne och busade innan jag skjutsade dom till tåget vid två.

efteråt så hälsade jag & Majan på tjejerna hos erikas föräldrar och tog en promenix med stella bella och tittade på fallskärmshopparna på fläsian och sen blidde det film på kvällen :)

idag var vi på birsta med Linda och sen var vi bjudna på middag hos Pappa/morfar innan vi hämtade hem våran älskade på tåget. ikväll har stella varit här & myst och nu är det dags för sängen ;)

kram och hej! 

Av linda - 8 juni 2010 19:09

Idag har jag haft en fantastisk dag med min älskade dotter :) vi klev upp runt 07 i morse och busade på enda fram till 11,30 innan hon gick och hämtade tutt & snutt och ville sova lunch... (i vanliga fall sover hon lunch runt 09,30) vid 13,30 ungefär ringde Ruda till Tony och ville bjuda på fika så majan fick sen lunch och prinsess bakelse på det :) Mmmm... när peter åkte så gick vi till lekparken och sen tog vi en promenad hand i hand :p majan bestämde vägen ;) och sen gick vi ner på piren och kastade sten i vattnet -tyckte hon var riktigt kul! Vi har egentligen inte gjort någon speciellt men det har bara varit en sån riktigt bra dag!

  

 

I morgon ska jag iväg på boda borg med tjejerna( Erika,Camilla,Malin & Alec)

ska bli skitkul! blir en tidig kväll så man är pigg då...

kram och hej!

Av linda - 7 juni 2010 18:53

på fredagen var jag & Majan med linda & Amanda,hennes kusin johanna m barn och en till kompis till dom på norra berget... fikade och lekte massor, maja var riktigt nöjd :) var ute med henne ganska länge på kvällen också och spelade fotboll, gogumman min älskar bollar!

 

annars har jag haft en helt underbar helg med stella och Alec(delvis)  gått björnstigen, premiär badat, spelat kubb, biljard, druckit paraplydrinkar och för andra gången i hela mitt liv (tror jag) varit på oscar! TOPPEN HELG!

 

idag har vi haft kaffe främmande av Linda & Amanda, Erika, Camilla, Emma & Albin... me like! nu på kvällen har jag och Majan varit ute i lekparken...enda tills det började regna :/ skulle visst bli regn i morgon också, vad ska man då hitta på?!


Av linda - 7 juni 2010 10:55

Jag har blivit utmanad av Linda att lägga in mitt 10:e kort (från de att jag startade bloggen tror jag)

 

 

och roligare bild än så här blev det inte... blåbärsmuffins från feb -08

 

jag utmanar:

kusin

Emma

madde  

Av linda - 1 juni 2010 19:36

I söndags åkte jag,Maja,Emma & Albin in till stan och strosade... lekte vid fontänen i vängåvan och så åkte Majan buss för första gången :)

men 

vilket kanon väder det var igår då...var ute precis hela dagen :) det märks att Maja gör av med mer energi sånna dagar, hon sov för det första lunch nästan tre timmar och sen satt hon faktiskt stilla i en solstol hur länge som helst och bara tittade på de andra barnen som lekte... på kvällen kom tjejerna hit och titta på notebook och grät...Stella & Erika satt i soffan och grät så man trodde någon hade dött :p gullhönor!

Idag har vi inte gjort speciellt mycket alls, rensat lite ogräs, varit på kusten och sparkat boll och nu på kvällen var vi i lekparken med Felicia & Albin...nu har hjärtat mitt precis somnat efter kvällsbadet och jag väntar på att mitt andra hjärta ska komma hem...det var allt för mig  kram & hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards