Alla inlägg under juni 2008

Av linda - 29 juni 2008 12:47

sitter på jobbet och lunchen är slut om 13 min, ojoj...aldrig går dagen så fort som under de 45 min vi har lunch. älsklingen min kom förbi med en macka från subway...mums mums - chicken tikka m vitlöksdressing, det är grejer de!  ska ta en snabb kaffe nu och lite friskluft, sen ska jag och sofia göra tomtegränd osäkert ;P kram och hej...

Av linda - 26 juni 2008 17:56

torsdag...LEDIG imorn ;D nu sitter jag och sandra hos alec som har färgat håret, väntar på att det ska sköljas ur så vi kan gå upp på grillen och köpa middag ;P hungrig nu! trött,ont i nacken,och i axlarna, trött...bläää. vill bara ha semester nu. vad göra imorn på ledig dag? Sooova.... he he, jobbar helgen. sen är det inte långt kvar till göteborgs resan och våran mini semester åååhh vad jag längtar. igår var jag,Emma, min kära arbetskamrat Sofia och hennes kompis som självklart som alla andra hette Linda på bilbingo, skitkul, dock ingen vinst... men i hopp storvinst satt vi där 18,45. som gammla tanter ;D näe ska umgås med mina vänner nu,kram åh hej...

Av linda - 24 juni 2008 21:14

stal den här av Anna, tyckte den var lite kul ;P 

Vad är det för skillnad på flickor/kvinnor i åldern:
8, 18, 28, 38, 48, 58. 68, och 78?

  • 8 år -- Du tar henne till sängs för att berätta en historia.
  • 18 år -- Du berättar en historia och tar henne till sängs.
  • 28 år-- Du behöver inte någon historia för att få henne till sängs .
  • 38 år -- Hon berättar en historia och tar dig till sängs.
  • 48 år-- Hon berättar en historia för att undvika att få dig till sängs.
  • 58 år -- Du stannar i sängen för att undvika hennes historia.
  • 68 år -- Om du tar henne till sängs så blir det en otrolig historia!
  • 78 år -- Vilken historia??? Vilken säng??? Och vem är du???
Av linda - 22 juni 2008 22:55

midsommarafton blev inte så lugn som vi hade planerat... det blev istället en väldigt lång och intensiv natt ;/men den började ju fint med en öl och knytkalas på baksidan och fortsatte med mer alkohol,kubb,sång och dans, hade riktigt kul...tur bara att det endast är midsommar en gång om året...för det är väl bara midsommar och nyår som vi lyckas ställa till med sådan fest! sov inte speciellt länge på lördagen heller eftersom det är min nitlott i livet att inte kunna sova "dagen efter" det bara kryper i kroppen och det spelar ingen roll hur trött jag är så kan jag inte sova, men sånt man får ta! 17,30 var det dags för den efterlängtade sex and the city premiären och självklart var vi trogna fans där: Jag,Erika,Sandra;alec och Camilla satt bänkade i biosalongens mörker när filmen rullade igång, och jag säger bara: VILKA UNDERBARA 2 1/2 TIMMAR! alla mina förhoppningar infriades och dom kunde inte ha gjort filmen bättre! men det var med sorg i hjärtat jag lämnade biosalongen i vetskap om att det inte blir mer av sex and the city! 

idag söndag tog jag igen all förlorad sömn och vaknade inte för än 10,30 och vill då nämna att jag somnade typ 21,30 igår... men det var väl vad jag behövde. blev frukost och en dusch sen åkte jag och Alec ut till birsta och vandrade runt bland möbler och prylar innan vi tog en kaffe och räkmacka på charms nya uteservering...efter det blev det lite nya blommor från plantagen. hämtade upp Sandra på vägen hem och blev sen inbjuden till Erika på efterrätt, MUMS! Malin kom också förbi och fikade,   -kul att du har kommit hem igen gummsan! nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för att bli trött, måste ju ta och sova snart,ska upp 05,00 imorn... usch, vill ha semester! ja, det var en sammanfattning av min helg... god natt till alla och sov så gott!



Av linda - 20 juni 2008 12:14

GLAD MIDSOMMAR!

hur ska alla spendera sin dag idag då...ja du ;/ pratar med mig själv mest nu för tiden, jag och Tony ska ha knytis med grannarna och hålla oss här hemma, så det är nära till sängen om man blir trött ikväll... men det brukar bli riktigt mysigt. enda som saknas är en midsommarstång att dansa runt. vi får väl lösa det på annat vis. haha...men vad gör man fram till dess då? jag hade ju planerat att bara ligga i min solstol och glassa hela dagen, men vädret säger nej! har varit ute och gått en timme ätit frukost och tagit en dusch men nu då?  föna håret och lite mascara...:D kram åh hej leverpastej....HAHA!

Av linda - 15 juni 2008 12:49

usch och fy för delad tur!!!! och inte är det nå fint väder heller, har ätit lunch nu så jag får väl lägga mig och blunda i soffan en stund innan man ska tillbaka till jobbet igen... avslutar min helg med en söndag kväll!  hm, ja jag är ju iallafall ledig nästa helg då. bara lite bitter ;/ men jag gillar ju inte att jobba kvällar... kram

Av linda - 14 juni 2008 07:49

jag trotsade den gråa himlen nu på morgonen och tog cykeln till jobbet ;) torr och fin kom jag fram...eller iallafall inte blöt från regn... ;P  börjar det regna så får jag väl i värsta fall ringa till min darling och be lite snällt att han kommer och hämtar mig i eftermiddag ;) jaja...ville bara berätta hur duktig jag varit, nu ska jag dricka lite kaffe innan jag börjar jobba, kram kram

Av linda - 13 juni 2008 14:49

igår var vi på hedbergskas student... vilken käsla, nostalgi till tusen! skulle absolut kunna tänka mig att göra om det ;P grattis Johan! Imorse gick jag och älsklingen ner på stranden och satte oss åh såg ut över havet,lyssnade på vågorna och måsarna som skrek... grävde ner fötterna i sanden och bara myste -det kallas livskvalite! sen blev det go frukost med nybakade ciabata och kaffe innan min älskade gravida syster ;P och min kära mor kom på besök... min bror som pluggar i härnösand ska flytta hem över sommaren så mamma och syrran skulle dit och hämta honom och alla hans saker och passade då på att ta en lite avstickare till mig, jätte kul att träffa er, fast jag saknar ju er ännu mer nu än innan ;( måste komma och hälsa på er innan valparna blir stora. vet inte vart tiden tar vägen längre, har alltid något inplanerat nu för tiden?! hm...

älskar min kära familj och saknar er!!!


börjar jobba kl 16, så nu är det väl dags att börja göra sig iordning och dra iväg...tycker inte om att jobba kväll... sen har jag en lång jobb helg framför mig ;( men men, man ska väl vara glad att man ha ett jobb iallafall. kram åh hej

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards