Alla inlägg under augusti 2009

Av linda - 30 augusti 2009 11:04

Nu är älsklingen hemma igen, han kom väl runt 23 igår :) lite lagomt pigg sådär... dom hade iallafall haft riktigt kul och så hade han ju köpt en present till mig -En ny parfym :) han hade valt den helt själv (ja,eller fått hjälp av dom på båten) och slagit in den, tycker om överaskningar jag! Nu ligger han här på soffan helt slut efter helgens bravader,Maja sover lunch och jag ska nog passa på att ta mig en dusch. kram och hej!

Av linda - 29 augusti 2009 10:59

Var med om en liten otäck sak i natt, klart det skulle ske bara för att man var ensam... Maja vaknade väl runt 04,20 kanske och fick då mat och sen la vi oss igen och så hörde jag hur någon kille gick runt utanför fönstret och ropade på någon annan kille, jaja,tänkte jag och försökte sova. efter en stund hör jag hur han kommer in på våran uteplats och upp på balkongen, flög upp ur sängen med telefon i handen och så hör jag hur han börjar banka på rutan ;/ va f*n ska jag göra nu? tänkte jag, gick dit och vinklade upp persiennen och där stod han med ansiktet tryckt mot fönstret och skrek att det var nån som hade blivit knivskuren!!! jag vågade inte direkt öppna balkongdörren när en helt okänd kille står där mitt i natten och säger att nån blivit knivskuren... ringde 112 och berättade vad som hänt, såg att polisen kom men jag vet inte hur det gick sen, lyckades väl somna om till slut men då var klockan närmare 06... usch, var lite otäckt!

Av linda - 28 augusti 2009 20:26

Nu har gull gumman min fått en egen plats vid köksbordet :-)

Av linda - 28 augusti 2009 10:33

Nu på morgonen har vi vinkat av pappa Tony som ska iväg till finland med gubbarna... så i helgen är jag och min prinsessa ensamma hemma ;p undrar vad vi ska hitta på? vara hemma och mysa bara, och se vad vi vill på tv kanske... ska iallafall tiill stan eller helst birsta med Anneli idag, måste köpa en stol till Maja för det börjar bli lite småjobbigt att ha henne i knät när hon äter.


Igår var jag på stan med Linda, lunchade och köpte faktiskt lite nya kläder till mig själv :) en svart kjol m hög midja, en t-shirt, ett linne och en tröja... välbehövligt. På kvällen var vi upp till pappsen som fyllde 50... åt massor av tårta och träffade släkten.


dags att göra sig iordning, kram och hej!


Av linda - 26 augusti 2009 20:57

Gullgumman min har börjat sitta själv kortare stunder :) hon har börjat bli lite mammig, hon har blivit väldigt duktig på att äta riktig mat, hon har börjat gå i sin gåstol, hon kämpar fortfarande tappert med krypningen och jag ÄLSKAR henne mer och mer för varje dag!



Av linda - 26 augusti 2009 09:35

D är ju jätte kul att bada :-)

Av linda - 25 augusti 2009 21:54

Igår kväll var jag och Erika in till stan och fikade på kvällen och sen promenerade vi runt där en stund, efter det åkte jag hem och gjorde tidig kväll. Maja sov enda till 06,30 innan hon vaknade och åt, men vad hjälpte det... jag vaknade ju ändå minst tre gånger och kollade så hon andades,lillgumman. så mysigt att ha henne hemma igen :) rensat i rabatten på dagen idag och på em kom Alec & Erika, daniel kom och åt också... och sen blev det annanas paj, Nu på kvällen har vi kollat på Mammut, ingen må bra film direkt...Nu tror jag att det blir ytterligare en hyfsat tidig kväll, kram och hej!

Av linda - 23 augusti 2009 16:30

...efter gårdagens festligheter, god mat och trevligt sällskap och som vanligt mycket sång åh musik :)  klockan var väl runt tre när vi började röra oss hemöver och jag sov enda till två idag...hade dock kunnat fortsätta sova hela dagen! Nu väntar jag på att Erika ska komma så vi kan gå upp och köpa oss ett skrov ;p behövs lite onyttigt dagen efter. och ikväll då? Bio el inte? 

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards