Alla inlägg under augusti 2009

Av linda - 22 augusti 2009 15:41

Saknar Maja ganska så jätte mycket nu... har väl gråtit typ 3 gånger idag, men hon har det så bra hos mormor :) Och nu ska jag och min käresta på fest ikväll och ha kul!

Av linda - 20 augusti 2009 20:21

Igår blev det för ovanlighetens skull lunch på stan, skillnaden igår var att alla brudarna var med -stella,Malin,Sandra,Alec,Erika och jag ;) trevligt värre! Och Maja fick en super söt hello kitty dress av Malin. När vi var färdiga på stan så följde Sandra med hem till oss och åt middag och på kvällen blev det bilbingo för alla utom stella, ingen bingo igår heller men några trevliga timmar i bilen ;p Idag har jag varit upp på jobbet och hälsat på och pratat lite med chefen... resten av dagen har jag försökt roa Maja ;) Nu sover hon och jag ska väl packa så vi kommer iväg tidigt imorn, min prinsessa ska ju vara hos mormor i helgen ;/ 


OCH, Nu är ÄNTLIGEN våran båtresa betald och klar, inte långt kvar nu... Det blir, Jag,Erika,Erikas syster,Tina,Anneli, Sofia och Elin som åker          -Längtar, det ska bli så jäkla kul :D


kram & hej!

Av linda - 18 augusti 2009 21:50

Idag har det ätits lunch med Malin & Erika, kikat lite på stan och sen fick vi middags sällis av Erika och såklart så var det fetaostlaxen som serverades ;p I morgon så blir det nog en fika med stellabella och Erika... nu blir det nog sängen!


VÄDUREN (21 mars – 20 april)


Dessa barn tacklar livet med energi och drivkraft, är impulsiva och ibland övermodiga. Action! är allt och ditt barn kastar sig huvudstupa (ibland bokstavligen) in i allting med passion och övertygelse. Du kan vänta dig skrubbsår på knän och blåmärken överallt. En ledartyp som ger startskottet för många projekt och förväntar sig att andra ska se och rätta sig efter detta.

Nyckelord: Passionerad, kraftfull, oberoende, aggressiv, energisk, modig, egoistisk – här finns viljestyrka och högtflygande fanor.

Föräldratips: Du som är förälder kan lära din lilla vädur att kompromissa.

Av linda - 17 augusti 2009 17:06

Ja visst blev det en lyckad kräftskiva i lördags... 02,30 kom Tony in och 05,30 hade dom sista gått in, tur att jag var så trött att jag somnade trotts sång och musik utanför sovrummsfönstret. var dock så trött igår att man kunde trott att jag också var ute hela natten, därför spenderades nästan hela dagen hemma i soffan, skönt :) Idag fick vi sovmorgon till 09,00, inte varje dag... dagen har spenderats på min uteplats med Linda,Anneli,Erika och Malin -Trevligt värre! Nu ligger Maja på golvet och pratar med sin öronskärande röst, ajajaj i mina öron! Nu kom precis Erika genom dörren så ska ta och vara trevlig med henne ;p kram och hej!


Av linda - 15 augusti 2009 17:18

Jo, igår så var jag upp på jobbet och hälsade på en sväng och sen blev det lunch hos Linda innan vi åkte hem till mig och sen vidare ut på berga...där blev vi bjudna på fika av Lindas mamma och hade en riktigt mysig eftermiddag. På kvällen spelade vi lite kubb och sen satt jag och älsklingen  länge på balkongen och pratade ;p Idag har jag varit in på marknaden med Anneli och kikat och nu ska jag snart gå ut och äta kräftor innan jag dyker ner i soffan framför Harry Potter :)

Kram & Hej!

Av linda - 13 augusti 2009 22:32

...och tyst här nu när Sophie och Alicia har åkt hem ;( skjutsade dom till Borgsjö idag på förmiddagen och så kom mamma och hämtade dom där och körde dom hem. Saknar ju er nu, Maja tror jag saknar Alicia för hon har inte riktigt varit sig själv idag... iaf så på vägen hem stannade vi och kollade på lite båtar åh man blir ju sjuk... tänk om man bara hade lite mer pengar! Hem och gav Maja mat och sen gav vi oss ut på kräftjakt, kräftskiva på lördag åh då behövs ju några goda kräftor ;p Nu är det dags för sängen, jag och Tony vaknade precis upp i varsin soffa av att telefonen ringde ;p kram och god natt!

Av linda - 12 augusti 2009 19:18

Idag har vi varit i birsta och Sophie har shoppat gärnet :) kul för henne... sen hem och åt middag med Tony innan han skulle iväg på match. När barnen sov så slängde vi i lite hårfärg på syster och sen tog vi oss en promenad till affären och sen blev det lite gungning i lekparken. Det är väl i korta drag våran dag, nu hoppas vi att de små somnar gott i kväll så vi kan se en film och mysa, i morgon lämnar dom oss Sophie & Alicia ;( hade bra, kram och hej!

Av linda - 11 augusti 2009 21:44

...har Alicia somnat, lillgumman kämpar och kämpar för att hålla sig vaken fast hon är så trött och vad resulterar det i? -jo, en väldigt ledsen tjej! inte lätt att var liten inte. Så vad har man gjort idag då? Linda har varit här och ätit lunch :) saknat dig medans du var i skogen.Vi har gungat med Alicia, det var ju jätte kul och så har Erika varit här och spelat gitarr & sjungit, vilket Maja älskar men Alicia var inte lika förtjust...moster tror att hon kommer bli en ballerina ;p Nu på kvällen har båda tjejerna badat och nu sover dom, får se nu om vi orkar färga håret på Sophie eller om vi blir sittandes här i soffan?! kram och hej!


En bild från våran sångstund ;p

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards