Alla inlägg under oktober 2008

Av linda - 26 oktober 2008 18:31

var ju och gjorde Ultraljud 20/10  helt fantastiskt! blev framflyttad fr BF 18/3 till 23/3.

sprattelgubben var helt frisk vad dom kunde se iallafall och det får man ju lita på, h*n killade sig själv på tårna så att läkare började skratta ;P och så har h*n börjat sparka runt i magen på mig nu så att jag känner på riktigt att det är någon där - en riktigt häftig känsla! lägger ut två av Ultraljudsbilderna - se och beundra...

Av linda - 26 oktober 2008 18:19

ja ännu en helg närmar sig sitt slut...

fredag - jobb-Idol-somna i soffan.

lördag - städa-middag hos farmor-sova

söndag - promenad i höst solen-se på tv-sitta framför datorn.

 möjligt att jag går på bio med Erika och Sandra ikväll - Patrik 1,5

om jag orkar ;/

 jag blev inte roligare än så här min lediga helg... 95 år, men det var precis vad jag behövde, var helt slut efter den här veckan...det tar på krafterna att jobba på tomtegränd ;P och i morgon börjar en ny vecka.

har skickat lite bilder på framkallning idag, det var på tiden eftersom det blev närmare 350 st, blir kul när de kommer och jag får sätta in dom i fotoalbum,måste nog köpa lite fler ;) jaja... nu ska jag ta och betala lite räkningar - det är jju den tiden på månaden igen, usch vad jag avskyr att se pengarna försvinna bara så där.

ha de bra, kram och hej...

Av linda - 14 oktober 2008 11:25

jobbat i helgen, med Emma så det har varit lite roligare illafall...på lördag hade vi delat tur så på timmarna åkte vi ner på coffe house och åt sallad, sen åkte vi hem till mig och köpte med oss prinsess bakelse på vägen och en blåbärsbakelse till Tony -mums mums! sen tillbaka på jobbet.


på söndag morgon 07,15 ringde mamma och berättade att Sophie var på väg in till förlossningen :) vattnet hade gått vid 05,30 -jag skulle bli moster! blev uppdaterad av mamma hela dagen eftersom min älskade familj bor såå långt bort (östersund) vid 20,30 blev jag moster till världens vackraste lilla Alicia! och min lilla syster är mamma,hur stort som helst! och mamma är mormor...ojoj, vilken grej.

Av linda - 9 oktober 2008 18:56

älsklingen åkte precis på tempo för att köpa något gott till kaffet :P han är helt underbar min Tony!

idag har jag jobbat ute med vårdtagarna och INTE stått framför schema tavlan ;D därför att vi är färdiga... och jag är dessutom ledig hela jul veckan, och det var LÄNGE sen. Igår var det ju onsdag igen och jag,Emma och Alec gjorde iordning marängswiss och kollade på Grey´s resten tyckte dom hade viktigare saker för sig.... love u anyway! nu ska vi fika lite och se film och imorn ska jag äta lunch med Linda, ska bli riktigt kul... har ju inte träffats på hur länge som helst :( ja ja... bye bye

Av linda - 7 oktober 2008 18:49

prickar-kryss-trianglar-rektanglar-rött-gult-blått-fyra-nio-fem- 12----- det snurrar i huvudet på mig efter den här dagen och hela förra veckan, kan bara tänka mig hur det känns efter imorn... jag och Ann har stått instängd i det där lilla tavelrummet från morgon till hemgång för att:först få till ett grundschema som chefen skulle godkänna men tre heltidsrader till, som nu är utanonserade... och sen för att lite fort få alla att göra en önskerad till tvättsugeschemat och räkna ner och ändra och fråga alla och böna och be och ringa alla som är ledig osv........... för att vi ska få ha tvättstugeschema över jul och nyårs helgen. HOPPAS HOPPAS att vi blir klar imorn så vi bara kan skriva ner alla rader så vi får in dom på datorn och alla blir glada och nöjda - förhoppningsvis!


annars har det inte hänt så mycket, var hos mamma  i helgen och det är ju alltid trevligt ;) var och hälsade på syrran på lördagen...och hon är tjock hon, där ligger man i lä med lilla fismagen som har hunnit bli på mig. vill ju bli moster snart så hoppas att hon inte går över tiden, som då går ut på torsdag...LÄNGTAR! annars längtar jag ju förståss till mitt ultraljud som jag har tid för 20/10, är ju lite orolig, men det är ju Linda i ett nötskal-oroar sig för precis ALLT!  näe nu blir det soffläge :D kram och hej....

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards