Alla inlägg under augusti 2010

Av linda - 16 augusti 2010 19:48

Nu var det riktigt länge sen jag skrev något här på bloggen... men vi har haft fullt upp här hemma i sommar och inte spenderat mycket tid alls inomhus. Vi har badat, badat och badat lite till. umgåtts mycket med våra älskade grannar på hörnet ;) hyrt stuga på berga några nätter och där ute stormtrivdes Majan vill jag lova! varit en helg till sthlm OCH åkt fritt fall, hälsat på mamma/mormor( fast lite för lite) vi har haft en heeelt fantastisk sommar men jag orkar inte sammanfatt den mer än så här... i helgen var syster Jenny här på besök :) riktigt kul! krockade dock på fredag (den trettonde) -mindre kul, allt gick som tur va bra men nu är vi utan bil :(

 

sist men inte minst, idag hade Maja sin första inskolningsdag på dagis och det vill jag lova att det var full fart från att vi kom tills att vi gick hem igen... var bara två timmar idag, i morgon blir det sex timmar, hoppas att det går lika bra då!

 

30/8 börjar jag och soffipropp åh plugga på yrkeshögskolan - kvalificerad usk ska bli riktigt kul, ska försöka att jobba under tiden så vi hoppas att det funkar...

 

nej, uffe... inget gnäll och skäll idag heller ;)

 

nu blir det soffläge

kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards