Alla inlägg under juli 2010

***

Av linda - 11 juli 2010 22:12

vi har haft en fantastisk vecka och helg här hemma...både jag,Majan och mannen i vårat liv ;p ÄLSKAR sol och bad. kunde inte bli så mycket bättre faktiskt :) hoppas att värmen håller i sig, för nu har man ju blivit lite bortskämd!

i onsdags var jag med alla mina tjejer på gatufesten och hade skitkul!

annars har vi mest varit på stranden,Maja blir tuffare och tuffare för varje gång vi är där - gofisen!

 

längre update än så här blir det inte för nu är jag trött och tänkte krypa ner i sängen.

kram och god natt!

Av linda - 6 juli 2010 09:15

Det är fantastiskt vad mycket Maja lär sig nu...

hon klättrar bla upp på sin rutschkana och åker ner själv som om hon aldrig gjort annat och hon lär sig nya ord hela tiden... 

Aja=Maja

Skokko=sko

Vovoff=hund

ocka=docka

Pupppa=Puppa :p

nej

ja

mamma

pappa

titta

 där

och det är så kul att se att hon förstår vad man säger till henne, ber jag henne hämta skorna så går hon och hämtar ett par skor ;)

älskade barn!

Av linda - 5 juli 2010 19:17

Underbara liv...Allting är precis som det ska vara just nu!

  

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards