Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av linda - 4 augusti 2009 23:24

Så vad har den här dagen erbjudit då?!

 Först så fick jag sovmorgon till tio sen åkte jag på stan med Erika, blev lunch och en ny tunika, hittade även en kjol som jag blev förälskad i, men hade inte råd nu ;( hoppas hoppas den finns kvar när man får pengar igen! Sen ringde Malin och bjöd hem oss på fika hon hade gjort sig till riktigt och bakat en björnbärstårta -mumms! riktigt gott... nyttigt värre. När Marcus åkte på jobbet köpte vi med oss sallad och åkte hem till oss, satt här och blev lite lätt rastlös till klockan blev halv nio och vi kom på att vi skulle gå på bio, sista minuten men vi han ju -Sommar med Göran, eller nått sånt, hyfsad film, vi skrattade iaf en hel del ;p Nu är jag hemma igen och väldigt trött, sängen ser gosig ut... I morgon blir det bilbingo och förhoppningsvis vinst. kram och god natt!

Av linda - 4 augusti 2009 10:16

Hade en en helt fantastisk dag i solen i går med Erika och Malin, och Maja förståss. Erika kom väl runt 11 kanske och åkte runt 16, man måste ju passa på för vi har ju inte haft många av dom här dagarna direkt. På kvällen blev det minigolf med Anneli, hon vann överlägset!!! F*N måste tjuvträna till nästa gång :p men det var kul.  och senare på kvällen åkte jag Sandra och Erika ut på Nathalies grav och tände ljus... förstå att det är typ sex år sen det hände och han är redan ute,fortfarande ung och har fortfarande möjligheten att börja om och tom starta egen familj om han skulle vilja... så jävla orättvist! 


Ska in på stan sen med halta lotta ;p och kika lite, vi hade ju hoppats på finväder idag med.


två bilder från igår, Malin var så avundsjuk på Maja brillor så hon snodde dom ;p

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards