Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av linda - 6 augusti 2009 20:03

Sommar sommar sommar... Idag har vi varit och hälsat på min kusin och hennes familj i Timrå, har haft en jätte mysig dag allihop, Maja var helt slut och sover som prinsessan på ärten ;) är så man blir lite sotis, skulle ju också vilja ha ett hus... Maja fick en superfin jeanskläning av Joline, den kan hon ha nästa sommar. Jag är också helt färdig nu och skulle helst av allt vilja sova, men jag måste vattna mina blommor och packa så vi kan komma iväg tidigt i morgon bitti, Tony är på match och kommer väl inte hem före 22,30 så jag får nog hålla mig vaken ett tag till. bäst att sätta igång, kram & hej!


Min faster med Maja & Joline.

Av linda - 6 augusti 2009 10:30

Igår var vi bara hemma och mös på tills Erika kom och åt middag med oss ;) Fetaost lax såklart... så vi fick fart på magen lagom till bilbingon ;p mycket folk men ingen bingo, bättre lycka nästa gång! Idag ska vi åka till Timrå och hälsa på kusin, dumt att det ska behöva ta sån lång tid att komma till skott, men men idag åker vi. Nu ska jag göra mig iordning och åka åh plocka upp farmor, kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards