Alla inlägg under juni 2008

Av linda - 11 juni 2008 16:59

har jobbat idag igen ;/ på fm hade jag och Linda möte med chefen och Eivor från facket, vet inte hur mycket vi kom fram till egentligen men det känndes bra att prata av sig...på eftermiddagen hade vi vårdtagarmöte som -kors i taket! var slut 15,10 har ALDRIG hänt förut! annars brukar tiden dra över fyra. nu har jag och tony varit till kvissle och handlat lite åh varit förbi Ante och hjälpt honom med datorn... tandoori kyckling står i ugnen och jag sitter här ;) jag och tjejerna skulle på bilbingo ikväll,eftersom Grey´s är slut för säsongen så täkte vi göra något annat...men vädret sätter stop! regn regn regn...det blir fika hos Erika istället!

Av linda - 9 juni 2008 21:00

Av linda - 9 juni 2008 20:47

jobbat idag 07-15 hade världens motvind i morse när jag cyklade...trodde inte jag skulle ta mig fram, efter jobbet cyklade jag och linda ner på två bleka och solade och sen hem...medvind på hemvägen :) Nu är det nära för mig och älsklingen :D hotellet i Göteborg är betalt och idag bokade vi tågbiljetter, 06,13 åker vi från sundsvall den 4/7-08 och kommer fram 13,17...längtar sååå mycket, bruce spelar på löradagen den femte så det blir lisseberg på fredag!!!! Balder here we come.... imorgon ska vi med gammlingarna på bergafjärden...hade ju facktiskt sett fram imot att få göra något annat med mina vårdtagare, men vädret ser ju inte ut att bli det bästa ;( men det är väl som vanligt när man ska göra något! jaja, man får väl göra det bästa av situationen. nu är det kvällsfika på g, så kram åh hej!

Av linda - 8 juni 2008 22:19

har inte skrivit på länge igen... men jag ville bara berätta att jag har haft en toppen helg med mina nära åh kära vänner - Jop´s på torsdagen med tjejerna på jobbet, birsta och grillning på fredag och överraskningsfest för malin på lördag,plus att ylva var hemma från göteborg i helgen :D riktigt kul. och vilket toppen väder vi haft!orkar inte skriv mer men har tagit lite bilder dessa dagarsom jag tänkte dela med mig av... 

 ska krypa till kojs nu, natti natti! 

***

Av linda - 4 juni 2008 05:42

OOOOooooååå, det där va jag som sträckte på mig ;D  om 15 min måste jag hoppa upp på cykeln igen om jag ska hinna på jobbet i tid,solen skiner ute så då är det ganska härligt att cykla... men inge roligt att åka till jobbet när ens arbets kamrater mår som dom gör pga tempot & situationen som vi har på jobbet just nu, usch och fy för allt! ikväll ska jag på tupperware hos Linda och sen bär det av till erika för säsongs avslutning av Grey´s,trist...men d är klart -vem vill sitta inne och se på tv när det blir sommar?! måste åka nu

-bye bye!

Av linda - 2 juni 2008 18:06

jobb jobb jobb... i det här vackra vädret så sitter man instängd på tomtegränd ;( usch usch! tur man jobbar kvällen med bra folk iaf -annelie,Linda L,Ida,Marie och jag...liten kort kaffe paus nu bara. Har varit ledig i helgen och planterad blommor ute, så nu syns det att det är sommar. -härligt! åh mer blommor lär det bli innan sommaren är slut :D ska försöka få ut lite kort på min lilla rabatt... nu jobb igen! kram åh hej

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards