Alla inlägg den 4 februari 2008

Av linda - 4 februari 2008 21:13

varför kan man känna sig så nera när allt i ens liv är ganska bra nu? jag har en sån dag idag, ni vet en klump i bröstet och allt känns tråkigt och hopplöst...och för att strö lite salt i såret så lyssnar jag på depp musik :-) jag i ett nötskal, troligtvis fler med mig oxå! ändå har jag lyckats med det jag trodde var omöjigt -att sluta röka och jag och linda har kommit igång riktigt bra med träningen och vi ska på spa på fredag men det känns som tomt på nåt vis. men men jag vet ju att det troligtvis känns bättre imorn, det är väl lite solsken som saknas!

 nog om det!

jag har tagit ett steg frammåt i teknikens värld idag,jag har skaffat internet bank! Tony har tjatat hur länge som helst och idag blev det av!!!

lite stolt över mig själv ändå.

så, färdig gnällt för den här gången för det är inge synd om mig!

 nu ska jag välja en spa-behandling tills på fredag :-) och dricka en kopp te kanske.  kram å hej då!


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards