Alla inlägg den 18 februari 2008

Av linda - 18 februari 2008 20:56

Av linda - 18 februari 2008 19:21

riktigt stolt är jag över mig själv... jag har nämligen varit i birsta med Linda hela dagen utan att göra av med några pengar, okej 30 kr inne på IKEA d tycker inte jag är några pengar och 70 kr på birsta city... hittade ett par jeans på VILA som jag hoppas finns kvar till löning dom satt ju som en smäck! :) vad har vi mer gjort idag då... jo,jag var och lämnade sjukintyget till chefen som inte var riktigt nöjd med min sjukskrivning ;/ men men, sen så gjorde jag klart mitt tvättstuge schema och när jag var nöjd och räknade ut tiden så hade jag för det första två hela dagar förmycket,hur d nu gick till?! när jag hade tagit bort två dagar så hade jag fortfarande nästan 12t för mycket ändå :) så schemat mitt blev nog väldigt bra till slut :) annars brukar det vara för få dagar el för lite tid. sen åkte jag och Linda å tränade -för hon är ju äntligen frisk,började bli lite tråkigt att träna själv, och jag sprang hela 20 min på löpbandet och det har aldrig hänt förut! riktigt stolt och vi båda ökade 5 steg på motståndet på cyklingen även då riktigt stolt! det har alltså varit en bra dag idag, nu har jag ätit toast & drukit te, mums! hade tänkt städa nu men vet inte om jag orkar längre, vi får se!


just ja,att till lägga; han ringde idag "killen med bilen" två dagar för sent men ändå... vi ska träffas imorn 11,30 JAG ska åka in till stan och möta honom och dyker han inte upp med papperen då så får han nog ordna det här med försäkringar och grejer bäst han vill...


tack för mig... 

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards