Alla inlägg den 6 februari 2008

Av linda - 6 februari 2008 21:51

ja just ja... nu var det ons kväll och här sitter jag med en ansiktsmask och ska bli mjuk och fin, det börjar kännas lite bättre nu. har haft en lite taskig dag i dag oxå, ibland blir man nöjd på jobbet och ibland kan kan man inte vara alla till lags... monica blev nog lite sur på mig idag när jag inte följde med på Mary key visningen men jag jag är uppriktigt sagt HELT slut!

Anneli,minna och Linda -tack för att ni finns och är så förstående!

nu har jag iaf tränat, ätit, duschat och fått lite mys med Tony så nu känns det bättre och i morgon är en ny dag!!! hoppas att Linda är frisk snart för det är tråkigt att träna själv och; snart är det fredag...LÄNGTAR! det ska bli såå skönt att gå på spa...bara vara ska jag vara :) 


tack och hej leverpastej...


(en bild på mig och syster med mask)


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards