Alla inlägg den 14 februari 2008

Av linda - 14 februari 2008 22:30

det gick väl ganska bra på vårdcentralen idag, fick träffa en väldigt  snäll doktor som lyssnade på mig, han sjukskrev mig helt fram till mars sen halvtid till april... det känns facktiskt bra så här i efterhand. även om jag kommer sakna alla mina fantastiska arbetskamrater :)


Sandra fyllde ju år idag så vi var där en sväg på em och gav bort ett fiskespö så hon slipper sitt stora gäddspö till sommaren, sen hem till te och soffan igen... hade ju väntat att killen vars bil jag backade in i i lördags skulle ringa idag, vi hade bestämt så, men inte...kanske imorn, så vi kan skriva skade anmälan och få d ur världen. 

och så vill jag önska Johanna lycka till imorn!

hoppas alla har haft en bra alla hjärtans dag! kram på er...

Av linda - 14 februari 2008 13:32

det gick inte så bra på jobbet igår,men nu har jag fått en tid hos farbro docktorn 15,15 idag. får se då vad han kan göra för mig... eller är jag kanske ett hopplöst fall?! nu får vi hålla tummarna för att det ska gå bra på vct ist.


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards