Alla inlägg under februari 2008

Av linda - 14 februari 2008 13:32

det gick inte så bra på jobbet igår,men nu har jag fått en tid hos farbro docktorn 15,15 idag. får se då vad han kan göra för mig... eller är jag kanske ett hopplöst fall?! nu får vi hålla tummarna för att det ska gå bra på vct ist.


Av linda - 13 februari 2008 22:59

Av linda - 13 februari 2008 09:31

hej hej, nu har jag suttit med mitt kaffe i typ en halv timme och funderat om jag ska ringa vct el om jag ska gå och jobba idag, har ju varit hema sjukskriven en vecka nu för att jag inte mått så bra,å nu när veckan gått så kan jag inte påstå att jag mår så mycket bättre... men vad gör dom om man ringer vct? vet inte, men jag hoppas att det blir bra ändå, vi har nog bara fått för lite solsken det här året...

ja ja, nu ska jag försöka rycka upp mig äta lite frukost och ta en dusch, måste vara på jobbet till 12,00 idag vi ska ha schema möte sen vårdtagar-möte sen ska jag jobba kvällen...hoppas att d går bra och att d är några trevliga människor som jobbar ikväll :) 

håll tummarna för mig...

Av linda - 12 februari 2008 20:49

Albin han ställer upp på kort han till skillnad från mamma Emma... men visst är han snygg!

Av linda - 11 februari 2008 18:14

det blev ett muffins bak igår:) jag tog på mig mitt fina förkläde som  jag fick av linda när jag fyllde år och så slängde jag ihop en smet...de blev facktiskt riktigt goda, så vi mummsade på muffins och mjölk igår kväll. men jag måste ju för guds skull sluta äta massa gosaker på kvällarna och jag vet inte hur, för jag har kommit i en period nu att jag bara måsste ha nått att stoppa i mun...ju onyttigare desto bättre! det är bara så att min önskade vikt ned gång på 5 kg närmar sig inte direkt med stormsteg...hmm undrar varför?! måndag idag så jag försöker på nytt, ny vecka nya tag,träningen går iaf riktigt bra nu...d é kul, alltid något.jag och linda gav oss ut på hjälm jakt i dag,det blev en runda i stan och en sväng ut på birsta där jag även skulle hämta ut mina kort som jag hade lämnat in för framkallning, men d var bara så att två utav tre rullar hade kommit bort :( sur jag! vi han med en riktigt god sallad på charm också...  sallad är bra för vikten :)

nä nu ska jag stryka gardiner och byta i Sandras rum, får se om jag hinner med vardagsrummet oxå.

kram å hej...


Av linda - 10 februari 2008 20:59

hej hej, nu har jag och min älskling ätit pizza och kollat på film -30 days of night, inte specielt bra måste jag säga hade högre förväntningar... men men vi ska snart se en till film får hoppas att den är bättre! sitter och funderar på om jag ska baka lite muffins så här på kvällskvisten är ju lite småsugen :) vi får se.  idag har jag inte gjort specielt mycket, sov till 10 klev upp åt frukost, städade efter mina kära katters framfart i natt, duschade och gick och la mig på sängen vaknade vid typ 14,30 när Sandra (tonys dotter) skulle åka hem. men det är skönt med sånna här dagar och sömn är något som jag behöver gått om känner jag...nä nu blir det mera film och sen sova!

kanske följer med Linda och letar skoterhjälm till henne imorn, brukar vara kul när hon ska prova huvudbonader :)

god natt...

Av linda - 9 februari 2008 17:34

jaha... ja tränade gjorde jag, tog reda på tvätten gjorde jag, städade gjorde jag OCH krockde gjorde jag... ja eller backade in i en bil bakom mig, kul kul! sååå onödigt, så klantigt, så slarvigt, pengarna som kommer få gå till självrisken kunde jag ha gjort annat kul för och stackars killen som ägde bilen.okej det är sånt som händer och har hänt många förut men forfarande sååå onödigt!men inga ben brutna iaf... ocg d är ju bra.


nu har jag ätit grillad kyckling och wokgrönsaker -gott gott! Tony gick precis till grannen för att se på trav själv tror jag att jag ska ta ett skumbad och tända ljus :)



Av linda - 9 februari 2008 09:35

godmorgon godmorgon... jag klev upp 06,00 i morse för att köra Tony till Timrå, han ska ju gå en fotbolls/tränar kurs 4 lördagar nu varav första-ledarskap var idag och jag vill ju förståss ha bilen. nu har jag ätit frukost slängt tvätt i maskin och tänkte åka och träna bort d jag åt igår, Camilla och Sandra kom hit igår kväll och spelade bissmark -då blev d kladdkaka m.grädde,chips och godis OCH JAG VANN spelet...inte camilla :) puss gumman. men nu måste jag som sagt träna bort allt jag vräkte i mig igår,inte lika kul. om jag åker nu så hinner jag ta reda på tvätten och städa lite innan jag ska hämta Tony igen. skynda skynda...

puss och hej.....

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards