Alla inlägg den 10 september 2009

Av linda - 10 september 2009 19:34

Idag har vi typ sovit halva dagen, skönt och välbehövligt efter några sömnlösa nätter... på eftermiddagen så kom min älskade Erika hit och lagade middag åt oss :) sen blev det en promenix upp på affären, mest för att få lite frisk luft, på vägen hem sprang vi på Sandra så  hon följde med och åt lite rester och nu sitter vi här ;p

 

   Ja just, sålde min bärsele idag, kändes lite konstigt, som att Maja har blivit så stor...åh sittvagnen använder hon ju nu också :) det går så fort!!!!

Av linda - 10 september 2009 08:09

Igår så fick vi utskrivet Heracillin till Maja så nu hoppas vi väl på att hon ska bli bättre snart, hon kliar och kliar tills det blöder åh jag tycker så synd om henne. Vi var iväg och köpte en resesäng till lilla damen också, hon är ju lite för stor att sova i vagnen nu om vi åker iväg och dessutom så har vi ju bytt till sittvagnen ;) Och Erika kom hit och njöt av en kopp kaffe i solen och åt middag med oss innan hon åkte iväg till pipeline...på kvällen såg Tony fotbollen hos grannen och jag & Maja fick besök av Sandra för tredje kvällen i rad :) trevligt värre! En lugn och skön dag hade vi helt enkelt.

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards