Alla inlägg den 8 september 2009

Av linda - 8 september 2009 10:27

tre gånger försökte jag komma till bloggagratis innan jag insåg att dom gjort om, det tar en stund för mig ;p Så vad har hänt? inte mycket... Maja är fortfarande sjuk prickarna fortsätter att sprida sig och på det så tror jag att en ögoninflamation lurar.... hon har sovit ungefär 20 minuter åt gången inatt så man är lagom pigg! stackars liten. igår kom världens bästa Linda på besök och pratade bort lite tid innan jobbet, när hon åkt så tog jag och min lilla familj en promenix upp på affären och inhandlade middag och på kvällen när Maja somnat så tog jag och Erika en sväng i bilen... köpte mcflurry och åkte ner till hamnen...myspys! Nu har jag skurat toan och funderar på att fortsätta med lite damtorkning. kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards