Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av linda - 7 oktober 2009 22:25

Ja nu var det ett tag sen jag skrev sist, har inte riktigt haft tid känns det som... eller inte vet jag för hux flux så har lixom en dag gått. men iallafall så har dagarna rullat på, jag har tränat, umgåtts med min kära vänner, hittat tillbaka till min vän :)  vi har köpt ny soffa som vi väntar på att få hem, i lördags var vi på aveny -skitkul! Vi har gungat med Maja...lunchat med pappa & bror. ja dagarna har rullat på.


Maja äter spagetti & köttfärssås :p

 

En bild från ikväll :) onsdag och Grey´s kväll såklart, alec bjöd på supergod choklad nånting...som vanligt har vi ätit massor men det ska tränas bort i morgon!!!

  

Maja gungade för första gången förra veckan och det var väll lite kul men jag tror mest att det var hennes mamma som tyckte att det var kul ;p

  


Nu har tjejerna lämnat mig för ikväll och jag ska väll snart krypa till kojs, i morgon ska vi på bvc och det ska bli riktgt spännande, det var ju trots allt nästan fyra månader sen vi var där sist och om jag inte är helt ute och cyklar så kommer min stora lilla tjej ligga långt över på längden....spännande.


Natti natti!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards