Alla inlägg den 14 juli 2009

Av linda - 14 juli 2009 21:46

Om det så är det sista jag gör så ska jag ha biljett till vinterns spelning 6 dec... Tony ska sitta bänkad vid datorn på fredag när biljetterna släpps, två biljetter ska bokas, en till Linda och en till Linda.


I morgon bitti ska det tränas igen, jäklar vad smal och smärt vi ska bli :) eller jag iallafall, Linda är ju redan det så hon behöver bara bli stark ;p

Majas kompis Erika åkte väl för 1 ½ timme sen ungefär, och nu har damen  fått mat och somnat åh jag ska väl snart bädda ner mig jag med.


Just ja, glömde skriva det förut, Maja fick smaka vattenmelon idag på stan och tyckte att det var riktigt gott :) om hon kunnat hade hon nog ätit upp hela biten.




Av linda - 14 juli 2009 17:50

Pappa tonys nya maskot ska bli maja i sin nya boddy :-) med Tonys gamla match nr:66. nu kommer Selånger fortsättningsvis vinna alla matcher :p


Inatt sov gumman hela natten minus några drömmar,men det får man leva med, hon åt en gång och sen sov vi ända till sju, höll henne vaken igår kväll åh badade åh busade ordentligt så hon var väl trött. I förmiddags tog jag mig en 45 min promenad och sen åkte jag och Maja in till stan för att luncha med Erika, som vanligt, kycklingsallad på charm :) Erika köpte två linnen och sen var vi in på banken och öppnade ett sparkonto åt Maja, så lite nytta har jag allt gjort idag. Nu sitter jag och väntar på att Erika ska komma med middag till mig ;p och sen blir det visst lite jordgubbar...
kram & hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards