Alla inlägg under januari 2010

Av linda - 15 januari 2010 07:48

Ledig och idag och på schemat står - Lekstund med Linda H... ;p  näe då men vi ska hitta på någonting iallafall vet inte vad än bara... Maja kryper runt här och jagar katten nu och pappa Tony sover, igår kväll kom sandra på pannkaksmiddag och Maja premiär åt pannkaka vilket hon tyckte var VÄLDIGT gott :)

 

Nu är det dags för gröt åt min lilla virvelvind och kaffe åt mig själv, kram och hej! 

Av linda - 14 januari 2010 20:57

Mamma har Leonberger valpar till salu eller om du hellre vill vara fodervärd, gå in på hemsidan vindarnas och bli förälskad :)

 


Av linda - 14 januari 2010 06:25

Men då har man varit vaken sen kl 05,00 då... hade ställt min klocka på 05,20 som vanligt men Maja vaknade vid fem för välling så jag tänkte att jag kan ju kliva upp så Tony får sova, så upp och gjorde iordning välling men när den var färdig då hade prinsessan redan somnat om... undrar hur länge hon sover efter att jag åkt på jobbet nu då?

 

 

Av linda - 13 januari 2010 21:58

Jobbat 7-16 idag och hade vårdtagarmöte på em så nu har jag sååå ont i svanskotan, är ju inte van att sitta så länge.

 

Nu på kvällen har Erika och Alec varit här och spelat kort och ätit fruktsallad och skrattat massor... tror att jag var lite övertrött ;p nu har jag precis skjutsat Erika till granlo och nu tror jag att det är sängen som hägrar...

... i morgon jobb 7,15-16...

 

OCH, viktigast av allt -Maja har kissat på pottan idag :) hon skulle bada och så satte jag henne på pottan innan bara för skojs skull och så kissade hon där... kanske inte direkt nödvändigt vetande men det var ju stort för mig ju :D blir så stolt jag!

 

roligare än så här blir det inte,

tack och hej!

Av linda - 12 januari 2010 19:02

...och vad har då hänt sen sist?

-Jo, i onsdags efter jobbet så skjutsade vi Maja till mormor och usch vad jag grät när vi lämnade henne där... i torsdags jobbade jag kort dag och sen blev det lunch och lite shopping med Linda, Sofia och Sandra på stan -Mycket trevligt! på fredag morgon bar det iväg till sthlm, tåget blev innan vi var framme två timmar sent men vi kom ju fram iallafall... där har vi spenderat helgen hos Patrik & Carina, en mycket trevlig helg :) på lördagen var vi ut och käkade och var på hockey... en kort och väldigt intensiv kväll :p för vissa! på söndagen åkte vi hem och på måndag fick vi hämta hem våran älskade gumma men jag han ju bara träffa henne en kort stund innan jag blev tvungen att åka på jobbet :(

idag har jag och Majan hälsat på morfar och efter middagen kom tant Erika på besök. I morgon hoppas jag & tror att jag får träffa alla tjejerna, det var ju ett tag sen nu...

 

ja, det är väl i korta drag vad som hänt sen sist :)

nu ska jag ta mig en dusch, kram och hej!

:D

Av linda - 1 januari 2010 20:52

Idag tog Maja 3 steg innan hon satte sig på rumpan ;)

 

I morgon jobb 7-16,30

 

Nu-tv!

Av linda - 1 januari 2010 13:03

För det första så hade vi tvättstugan hela nyårsafton...

och...

visst, vi åt god mat och god efterrätt...men sen så, blev det mysbyxor och soffläge, varsin soffa och runt 22 gissar jag att vi sov... hade dock ställt klockan så vi inte skulle missa tolvslaget, så på tolvslaget stod två stycken yrvakna på balkongen och firade in det nya året, 00,10 tandborsten i mun och sen sängen ;P  champangen som vi skulle skåla med står kvar i kylskåpet.

men man är ju inte bakis idag iallafall :)


Ja och idag då var det dagen D. jobbade ju min första dag idag och nu är det på riktigt, känns konstigt att efter ha varit hemma nästan ett år så ska jag nu hux flux jobba heltid igen...men det känns bra tror jag.


hoppas att ni alla hade ett bra nyårsfirande och inte gjorde nått jag inte skulle göra...och så önskar jag er en god fortsättning!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards