Alla inlägg den 4 mars 2010

***

Av linda - 4 mars 2010 19:19

Igår blev det lite shopping och en fika med Erika och Angelica i stora staden och sedan kom Erika och åt middag med oss innan resten av brudarna kom... fy f'n vilket premiär avsnitt...hur ska man kunna vänta till nästa avsnitt av Grey´s?

åt som vanligt på onsdagar mycket mer än nödvändigt, annanas paj, kladdkaka, chips,godis och cola till det...;/ klockan var närmare 00 när Emma och Erika lämnade mig :)

 

Maja har antagligen drömt väldigt mycket inatt vilket resulterat i att vi inte fått tillräckligt med sömn, hon vaknade första gången runt 01,00 och andra gången vid 04 och grinade hysteriskt vilket hon aldrig brukar göra...stackars vännen, somnade inte om för än närmare halv sex och sen vid 07 tyckte Majan att det var dags att stiga upp -trööööt!

 

jaja upp kom vi och på fm kom pappa hit och drack kaffe åh blev bjuden på fika ifrån igår kväll och vid lunch tid åkte jag & Maja upp till camilla (erikas syster) på övre och drack kaffe... på em var vi in till stan en jätte snabbis och kollade på cubus rean men det mesta i Majas strl var redan slut, tyvär!

 

nu sover Maja, Tony kollar på hockey och jag tänker lägga mig i sängen och se på film...

 

imorgon blir det nog bad i matfors...hoppas jag.

kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards