Alla inlägg den 11 april 2010

Av linda - 11 april 2010 20:49

tänkte att nu när vägarna är bar igen så kan jag ju börja cykla till jobbet, så jag tänkte då ta min premiärtur i morgon... går ner i källeren för att ta fram min cykel och ser då att däcken är tomma! ok, lånar cyklelpumpen av grannen ( för någon sån äger jag inte) och ska pumpa, men det går inte... Tony försöker, men det går inte... så, tony skulle stoppa cykeln i bilen och åka på macken för att pumpa... bilen står kvar men Tony är borta?!? hmm...undrar jag om han tog sig en promenad till macken istället?

jaja...det återstår väl att se om det blir någon premiärtur i morgon. hoppas hoppas!

 

Iallafall då, så blir det cinderella kryssning 15-16 maj :D ååh vad jag längtar! det blir: jag, Emma, Erika, Alec, Anneli, Sofia, Linda Z, Jill och förhoppningsvis Evelina som åker...F*N va kul vi kommer ha :D

 

nu ska jag färga håret och ta mig en dusch efter kvällpromenaden!

kram & hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards