Alla inlägg den 9 april 2012

***

Av linda - 9 april 2012 18:38

haha... läste precis mitt senaste inlägg som skrevs i en stund av kaos ;) Har jobbat heeeela påskhelgen (tack gode gud att jag jobbar med värlens bästa Linda) och mest saknat min trotsiga dotter... Tony säger att hon varit jätte snäll både lördag & söndag, fredag var hon tydligen inte lika villig att samarbeta! slutade tolv idag och huvudvärken kom som ett brev på posten :-/ jäkla skit!

pappa var iaf här och var barnvakt för Tony hade match idag ( som dom vann) så kom finaste Erika & David på en kaffe och hade med sig en liten påskpresent till Maja ;) och sen kom pappa tillbaka på middag...

Nu är Majan i badet, hon är överlycklig för att få gå på dagis imorgon :p efter 5 dagars ledighet så saknar hon sina kompisar <3

själv ska jag sooova och sen så ska jag följa med fader och hitta nån fin tröja till honom... kanske till mig också ;p


pöss!


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards