Alla inlägg under juni 2012

Av linda - 6 juni 2012 07:18

God morgon!


Rutschkana på barnenshus i lördags, alltid bra att ha några presenkort att utnyttja regniga dagar ;)

   


lite nytt åt mig!

     

Igår em så åkte jag in på primärvården eftersom att det är stört omöjligt att få en tid på VC Centrum, jag kom dit vid 17,00 (inskriven 17,03) var hemma igen 21,15... det gick inte fort där heller, tack & lov så gjorde Erika mig sällskap! var iallafall där eftersom att jag i ca 1½ vecka haft något i halsen som jag till en början trodde var mat som fastnat, men det borde väl försvunnit efter drygt en vecka!? läkaren skickade remiss till öron, näsa, hals så jag hoppas att det inte dröjer flera veckor/månader. Under tiden jag var där så var Maja & Tony ute på promenad och Majan hade plockat blommor åt mig och satt dom i vatten på bordet alldeles själv ;)

 

Ja och så var det 6 juni idag och inte en solglimt i sikte... vi som hade dagen planerad med ponny ridning på norra. får väl se om vi lyckas ta oss in till stan iaf och få lite känsla på den här dagen.  Är så less på detta väder nu och kollar man långtidsprognosen så ser det ut att hålla i sig åtminstonde fram tills min semeter börjar om nästan två veckor - KUL! behöver soool, nu!

jaja, det var allt för tillfället ;) nu ska vi äta frukost!


Av linda - 2 juni 2012 19:59

Igår slutade jag vid 12 och åkte ner och träffade Emma & Albin på stan för inköp av klassträffs kläder till frun ;) det blev två linnen till mig också... sen blev det en sväng till birsta för oss på kvällen också-Emma skulle ha hårfärg OCH jag fick nya skor ;) ;)

 

på kvällen blev det ost, kex, ett glas rött och let´s dace final! Idag har det ( om någon missat det) varit riktigt skit väder så jag och Majan åkte på barnens hus och köpte ett stort golvpuzzel och lite annat smått innan vi hämtade upp Tony på Essvik. vi har haft en riktig mysdag med lördagsgodis och go middag, nu är det mästarnas mästare som står för underhållningen.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards