Alla inlägg den 12 december 2008

Av linda - 12 december 2008 16:03

jag inser att jag har varit riktigt dålig på att skriva här nu, hur länge sen var det egentligen? men mina nära och kära vet ju kanske att jag har mina orsaker...inspirationen har inte varit på topp om man säger så! ska försöka ändra på det nu ;)


just nu sitter jag och tänker på min älskade lillasyster Jenny som ska vara med i julkonserten i östersunds stora kyrka ikväll... ledsen på ögat att jag inte får se henne, hoppas att någon i familjen filmar iaf.

jag får nöja mig med Idol finalen som går av stapeln ikväll, jag, Tony och sprattelgubben ska mysa ner oss i soffan med massa gotta och heja på Alice!

tänk vad tiden går fort, jag är redan i v.26 och bäbisen sparkar på för fullt i magen och även om graviditeten inte har varit helt problemfri så börjar jag nu våga hoppas på att det ska sluta bra ändå ;) barnvagn,spjälsäng,bärsele lite kläder och annat smått & gott är inhandlat, skötbord ska  vi få av mammsen och en babysitter ska väl köpas lite längre fram så det känns bra.

nu måste vi bara tömma det blivande barnrummet på saker, tappetsera om och göra iordning...  


näe nu måste jag iväg på affären och köpa middag och chips tills ikväll,

bye bye


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards