Alla inlägg den 13 december 2008

Av linda - 13 december 2008 19:33

jag kan ju bjuda på två bilder så ni får se hur tjock jag blivit ;P

Av linda - 13 december 2008 19:12

guud vad jag älskar vintern när det är sånna dagar som det varit idag, när solen skiner och snön glittrar ;) blev så glad när jag tittade ut genom fönstret i morse...jag hade ju förväntat mig ännu en grå dag.


Emma och jag har varit på stan i eftermiddag och fikat -kaffe och prinsess bakelse till mig och min bäs *MUMS* och så hittade jag ju nya fina svarta stövlar som jag bara var tvungen att köpa...tidig julklapp till mig ;) nu känns det bra och så hittade JAG (eller hur då emma!) en liten julklapp till emmas mamma, jätte fin!

nu har jag jag och älsklingen min ätit middag och ska väl kolla på travet som vi spelat in, känns som att det är våran tur att vinna ikväll ;D håll tummarna!


ska nog ner och hämta upp julgranen sen också så vi kan klä den i morgon bitti. tycker om julen jag, man blir som barn på nytt... kram & hej!


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards