Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av linda - 12 augusti 2008 09:59

då har ännu en helg passerat förbi och vilken härlig helg ;P mamma med man har varit här hela helgen, dom hyrde stuga på fläsian för att få komma hemifrån bara och träffa mig såklart ;) På fredagen anlände dom bra precis när jag slutade jobbet så då blev det att inhandla lite mat och göra middag, vi åt, skjutsade tony till uffe och sen följde jag med jämtläningarna till campingen för lite kortspel...blev dock en tidig kväll eftersom man lite trött efter en hel arbetsvecka.På lördagen tog jag och älsklingen sov morgon innan vi gjorde mamma och dan sällskap i stugan,tanken var att vi skulle åka in och se drakbåtarna men klockan blev så mycket så vi åkte och handlade ist och for hem åh tände grillen. sen spenderade vi en riktigt mysig kväll på baksidan med grannarna med bla kubbspel och några omgångar maja. söndagen bar det iväg till birsta, mamma köpte nya jeans och sen handlade vi mest saker till Sophie (syster) som hade skickat med inköpslistan ;) möbler och lite annat småplock. sen var det dags för min älkade mor att åka hem :(  tomt blev det... usch för att du bor så långt bort!


På kvällen var jag och Erika och såg den omtalade mama mia! åh den var väl underhållande och man fick sig några riktiga skratt men den var ju inte som sex and the city, som vi såg sist heller... men åh andra sidan -inget är väl som sex and the city!


igår var jag också ledig och förutom att storstäda badrummet så gjorde jag överhuvudtaget ingenting! låg som en död sill och såg på tv hela dagen ;D Skööönt!  men nu är det väl dags att göra sig klar för jobbet, kvällen idag 13-21,30.  usch usch usch och dubbelkväll har jag också 13-21 imorn...tycker inte om, men så är det!   kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards