Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av linda - 26 augusti 2008 17:04

idag har vi besiktat våran bil igen...och pärlan gick igenom :D trodde jag inte. sen var vi iväg och kollade på båtar, dumt av oss, för man blir inte alls sugen på värsting båtarna som finns...NÄE inte alls! annars har det inte hänt så mycket sen sist, broder har flyttat tillbaka till härnösand för fortsatta studier och han ska komma och hälsa på storasyster till helgen, emma ska börja inskolning hos oss på tomte imorn ;P ska bli skit kul stumpan... Ann och jag har börjat lite med schemat för nästa period, hade hoppats på att våran chef skulle gå med på att lägga i en xtra personal alla turer men inte än -vi får fortsätta att plocka in eftersom ett tag till. och så har jag fått en usk elev i fem veckor... vilken duktig tjej det ska bli av henne  ;)  nä, nu ska vi se p film och äta ost kaka. bye bye...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards