Alla inlägg den 1 december 2009

Av linda - 1 december 2009 21:50

  


Älskar dig mer än allt <3

Av linda - 1 december 2009 19:37

Nu är jag färdig med alla julklappar utom till Tony...men jag har iaf ett litet hum om vad han ska få ;) känns skönt att veta att man för en gångs skull slipper sringa dagen före jul och panikhandla.

 

Idag var jag och Maja i lekparken och gungade åh lekte i den frusna sanden vilket hon tyckte va riktigt spännande ;p synd att det inte verkar vilja komma någon snö bara...(Måste köpa täckis byxor och jacka till mig själv) när vi lekt klar så blev det lunch och sen in på stan för att köpa de sista julklapparna och present till Joline som fyller två på lördag.

 Nu i kväll så var vi hos Emma & Albin och fikade åh lekte lite, Maja blev helt slut för hon somnade direkt när vi kom hem...man blir trött av att hoppa i soffan och pussas ;p

 

nu ska jag spela lite av det där jäkla beroende framkallande spelet...

 

I morgon är det julbord med jobbet :) Tack min älskade  vän för att du finns och tänker på mig, love U!!!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards