Alla inlägg den 9 december 2009

Av linda - 9 december 2009 18:51

Igår läste jag en blogg som jag brukar läsa, som tillhör en gammal klasskompis och där läste jag att hon skulle på babysång med sin lilla grabb som bara är någon vecka äldre än Maja...så jag nappade på det och åkte dit idag jag med, tänkte att det kunde vara kul för prinsessan min :) Det gick ju bra och när vi sjöng så satt hon så snällt i mitt knä och lyssnade men hon var lite trött eftersom att det var mitt i hennes sovtid så hon blev lite grinig på slutet och lite arg för att tjejen brevid hade en mycket roligare leksak än henne...och sen så tror jag att Majan skulle behöva träffa andra barn i sin ålder lite mer, märks ju att hon blir såå glad.

men vi ska dit nästa onsdag också så vi får se hur det går då.

 

efteråt så åkte vi upp på jobbet och hälsade på en sväng och då kom Sandra dit med sin lilltjej, så liten åh så söt, tänk att dom är så små...vad fort man glömmer!

 

Nu sover Maja och jag sitter och väntar på att tjejerna ska komma, ikväll blir det grönsaker & dipp och till det skräckfilm :p

 

kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards