Alla inlägg den 12 april 2009

Av linda - 12 april 2009 21:01

Våran maja i sommar fina kläder som hon fått av mormor :-) love u!

Av linda - 12 april 2009 20:36

Idag har vi varit hos mammas kompis Biggan och fikat väldigt goda kakor :) annars så har vi bara varit hemma...Maja har haft ont i magen och skrikit och skrikit och jag har grinat, hur orolig kan man bli egentligen? Min älskade lilla dotter... om någonting skulle hända henne så skulle jag hoppa utför närmsta stup! Vilken konstig känsla det är att ha den här lilla hjälplösa människan i sin famn och bara älska henne hur mycket som helst, att hon har växt i min mage i 9 månader och nu är hon här hos oss. När hon låg i min mage så var jag orolig att något skulle hända och nu när hon är ute så är jag ännu mer orolig...trodde väl inte att det var möjligt!  Jag kan inte med ord beskriva vad jag känner för Maja, men ni som själv har barn ni vet :D


Imorgon bär det av hemmåt igen och jag ska lifta med Linda och Henke, dom har varit i storlien över påsk och åker ju ändå förbi här på vägen så då fick jag lifta med dom :) Tack tack! Ska bli skönt att komma hem igen, jag och Maja saknar ju pappa... även om jag kommer sakna mamma igen så fort vi kommer hem, jobbigt det där, hade varit bättre om hon bott i Sundsvall,men nu är det som det är.


jaja, blir en tidig kväll i kväll för vi är trötta nu så god natt och sov så gott!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards