Alla inlägg den 13 april 2009

Av linda - 13 april 2009 18:59

Hemma igen och Maja ligger i pappas famn och myser :)  lillgumman, hon glömde till och med bort hur hungrig hon var när vi kom hem... hon bara tittade på Tony hur länge som helst. men kan dom verkligen känna igen ställen och människor när dom är så små? det var iallafall himla kul att se, hon såg så jäkla nöjd ut och gör fortfarande... har inte ens somnat än sen vi kom hem och hon är fortfarande ganska nöjd ;)

Av linda - 13 april 2009 11:51

Idag börjar kampen alla extra kilon som jag lagt på mig under graviditeten, jag har 13 kg att gå ner till att börja med. Jag väger nu 73,4 och det är aldeles fördjävla mycket så mitt första mål är att gå ner till 60 kg innan sommaren är slut, går jag sen inte ner till 55 så tänker jag inte gråta blod! Nu är det ju så bra att min syster också har ett X antal kilon att gå ner sen sin graviditet så vi ska tävla lite mot varandra och väga oss nästa gång vi kommer till mamma samtidigt... Och från och med nu tänker jag en gång i veckan uppdatera min vikt här i bloggen, bara för att peppa mig själv, jag tror att det kommer bli lättare för mig att behålla motivationen om jag blir tvungen att berätta här om jag misslyckas. håll tummarna för att jag klarar det här nu, vill ju komma i mina jeans igen :)


Nu ska jag packa det sista och börja packa in i bilen så vi är klar att åka när Linda ringer... kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards