Alla inlägg den 15 februari 2010

Av linda - 15 februari 2010 19:16

Idag så åkte jag och Maja till min kusin Malin och Joline och hälsade på, lillebror Mattias var också där så det var inte dumt :)

riktigt trevligt och gott fika...dessutom så fick Maja med sig två påsar med kläder hem...inte alls dumt ;p Nu ska vi bara se till att tjejerna får träffas lite oftare. kul för Maja också att få träffa andra barn även om hon inte riktigt förstår att leka än, men det kommer.

  

pigga och glada :p

 

Den här gunghästen har farfar gjort, han gjorde en åt mig & en åt Malin.

 

 kusin Mattias

   

            

 

När vi åkte ifrån Timrå så plockade vi upp pappa Tony och åkte och handlade middag, så nu sitter vi här mätta och belåta och kollar på OS.

I morgon jobb 7,15-16,30 och sen så får vi middags sällskap av Erika :)

nu ska det spelas lite bejeweled blitz.

 

kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards