Alla inlägg den 22 februari 2010

Av linda - 22 februari 2010 21:50

I fredags packade vi in oss i bilen och styrde mot svenstavik och Mamma/mormor :) äntligen, som vi saknat henne. på fredagen myste vi bara på och kollade på let´s dace...

 

På lördagen åkte vi in till östersund och mötte upp Jenny, Sophie & Alicia för att spendera dagen på djungelhuset ( lekställe för barn) Maja tyckte att det var superkul, speciellt hoppborgen ;) och vi åkte ruchkana tills både Maja & Alicia kräktes ;/ små sessorna våra...men det gjorde inget, full fart direkt igen -en riktigt lyckad dag.

på kvällen åt vi go middag och drack ett par glas vin till melodifestivalen...

Helgen går ju som vanligt alldeles för fort i jämtland och på söndagen var det dags att åka hem igen, men innan det så han Maja med att måla en tavla med fingerfärg åt mormor... jätte kul det också!

 

Man märker att Maja behöver mer och mer stimulering, hon sover mycket bättre och är mycket gladare när hon fått träffa andra barn och lekt av sig... kanske lite synd att hon inte får börja på dagis för än efter sommaren... men åh andra sidan så blir det ju annat till våren/sommaren när man är ute mer...nu går det ju knappt att gå utanför dörren innan man börjar frysa ;(

 

jaja, idag har jag haft delad tur och på timmarna var vi ut på ica maxi och handlade lite, hittade en till present åt Maja också ;)

I morgon jobbar jag till fyra och sen skulle jag visst få träffa Erika på kvällen...

 

nu ska jag heja på svenskorna så att dom tar guld, kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards