Alla inlägg den 2 maj 2010

Av linda - 2 maj 2010 09:38

I fredags så var det fest med sort F här hemma och sen blev det utgång med tjejerna... blev en liten mini reuonion då samuel,johan och henke också kom :) kul att träffa dom igen. har fortfarande inte vågat kolla mitt konto då jag tror att det gick ganska mycket pengar :/ på natten då vi kom hem somnade jag och stella kramandes i soffan, hade såå ont i kroppen när jag vaknade lagomt bakis så där...sov i soffan i stort sett hela dagen igår och sov hela natten efter det...trött tjej! nu har jag plockat undan lite och ska väl ta golven bara Tony vaknar... passar på att vandra fram och tillbaka i lägenheten i mellan åt, har en sån ångest klump i bröstet    tror att den beror på att jag håller på att sakna ihjäl mig efter Maja som har varit hos mormor i helgen, ska hämta henne i eftermiddag...så låt denna dag gå fort snälla!

 

nu ska jag bara jobba två veckor till och sen ska jag vara mamma ledig till sept, känns som att det är på tiden nu eftersom att det börjar bli lite jobbigt att missa allt nytt som prinsessan min lär sig varje dag... önskar att jag alltid kunde vara med henne. love <3

 


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards