Alla inlägg den 20 maj 2010

Av linda - 20 maj 2010 18:15

jag har hittils haft en alldeles underbar första vecka av mammaledigt ;) i måndags vart det heldag och mys med Stella, Emma & Albin. i tisdags inhanlades det blommor till balkongen och lunchades med Emma här ute. i går blev det lite nya fina kläder åt Maja & Albin sen tjejkväll då på kvällen :) idag skjutsade jag Stella till skottsund och sen blidde det en shoppingrunda med förknarna hagman och efter det lunch på ballis i regnet och lite vattenmelon till efterätt, Maja blev helt förstörd när den var slut :( har aldrig sett henne gråta så mycket...blir mycket vattenmelon på stranden i sommar.

 

i morgon måste jag byta lite storlekar på kläderna jag köpt åt Maja, hon är ju inte riktigt framme vid strl 86 min tjej än även om jag trott det...inte ens 80 på vissa :s och sen så tror jag att det blir en sommarstädning av bilen...

Nu har Maja tagit sitt kvälls bad och sussar redan på söta örat, mitt hjärta!

 

hur gör ni föresten när ni tvättar håret på era barn? Maja grinar sig igenom hela hårtvätten, hur jag än gör. Tipps,nån?



Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards