Alla inlägg den 8 maj 2008

***

Av linda - 8 maj 2008 20:09

jaha, då var det ett tag sen man skrev igen då...vet fortfarande inte vart tiden tar vägen?! eller rättare sagt: när jag fick så fullt upp! veckan har iallafall bestått mest av jobb, fre,lör,sön -jobb. ledig måndag och Linda kom förbi på en kaffe ute i solen sen slutade det i birsta för ovanlighetens skull ;P och jag köpte en cykel, har tänkt göra d länge. sen blev det grillning med party brudarna mina på kvällen ååååh såååå gott! planerade lite in för våran weekend som går av stapeln imorn ;D (sofia har bilder fr den kvällen.)

tisdag jobb och uppföljning på sluta röka kursen sen cyklade jag med linda på pakethållaren till stan för att sola lite, onsdag jobb och möte med facket för att prata lite om vissa saker och sen en runda på stan i förhoppning att hitta något att ha på sig i helgen, men inte! idag torsdag -jobb, solning, stadsrunda och hem, men idag hade linda en egen fin cykel ;) -i sommar ska vi cykla mycket gumman! nu ska jag kanske börja packa innan klockan blir mitt i natten... och kanske gå ner i tvättstugan och se om mina kläder är torra! börjar bli lite trött också... så bye bye syns igen efter helgen ;)


här kommer bilder på oss som ska åka- ni får nöja er med dem så får ni nya roligare efter helgen, kram

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards