Alla inlägg den 18 maj 2008

Av linda - 18 maj 2008 08:47

söndag idag...vaknade vid 07,30 av att solen sken rätt in i sovrummet, jag hade somnat framför tv:n utan att hinna dra ner rullgardinen... och Tony hittade jag i soffan även han med tv:n på. anledningen till att vi spendeade våran lördags kväll i varsit rum är att Tony såg på fotboll och hockey och det är inte riktigt min grej ;P  somnade nog ganska tidigt. och jag som skulle åka till Erika och umgås med brudarna en stund, det var ju tjej kväll med vin där, MEN -jag kan ju sova ist, så slipper jag göra det när jag blir gammal! hoppas ni hade kul iaf! vad ska man hitta på idag då? ska nog försöka ta tag i Sandras rum, skruva ner det gammla databordet som tar upp halva rummet och skruva ihop det nya lite mindre,så man kan möblera om där inne, har också köpt lite ny förvaring dit. jo så får det bli, idag är det sandras rum i fokus! 

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards