Alla inlägg den 21 maj 2008

Av linda - 21 maj 2008 22:50

 hemma igen och känner mig faktiskt mycket gladare ;D har fått skratta mycket mycket ikväll...men det är bara för att mina kompisar är såå knäppa! eller jag eller hur var det?!  klippt har jag blivit också...fin åh fräsch nu (vet inte hur det stavas) dock samma gamla vanliga frisyr på tråkiga mig som aldrig vågar göra något nytt. men d får ni leva med...näe tror jag ska avsluta denna onsdag med att läsa lite svaller och vänta på att fotbollen ska va slut så Tony kommer hem och säger god natt...


Grey´s lika bra som vanligt, men jag röstar bort Rose-gillar inte att hon ska komma och dr snygg från Meredith ;(  vet inte hur jag ska bete mig nästa onsdag eftersom det är vårruset då, hinner nog varken träffa tjejerna eller se på Grey´s. får väl spela in...även om det bär mig imot!

jag säger natti natti nu...sov så gott allesammans!

Av linda - 21 maj 2008 17:55

gode gud giv mig styrka!  pms häxa, elak,sur, grinkäring,trött less och ständigt irriterad... det känns som den perfekta beskrivningen av mig just nu! åh jag är sååå fruktansvärt less på mesiga arbetskamrater som tar allt som man säger som negativ kretik och blir som en jävla treåring! åh jag är såå less på folk över huvud taget...vad är det för fel på mig?!

jaja, nu ska jag iaf åka till Erika och Nicklas och umgås med mina tjejer...hoppas det gör mig på bättre humör ;?

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards