Alla inlägg den 9 september 2008

Av linda - 9 september 2008 19:13

idag har jag, Erika och Sandra lunchat på stan och pratat lite strunt ;P mys pys med mina tjejer. sen gjorde jag och Erika ett riktigt skokap... ett par röda tyg skor och ett par bruna stövlar för 150 kr det kallar jag fynd, så vi köpte en uppsättning var. vi var in på skön & under också eftersom Sandra skulle ha tag i en jobb BH och där hittade då Linda såklart en BH som kostade 1219kr ;( inte min prisklass, men oooh vad vacker den var. igår var jag hos emma och åt jätte god fruktsallad som ingen annan tyckte om...mer till mig :D lekte lite med albin och fick ju vara med på kvällsbadet -inte så populärt att tvätta håret, men det gick bra.


och så tänkte jag nu att det börjar bli dags att berätta för er som inte redan vet; att jag är gravid! går in i v 14 i morgon ;) känns helt fantastiskt, speciellt nu när man har gått över den osäkra tiden så man kan börja slappna av... fick göra ett tidigt ultraljud i v 12 (eftersom jag fick missfall sist.) och det var nog det häftigaste jag gjort, tom Tony blev rörd!    lycklig nu ;D


kram och hej...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards