Alla inlägg den 21 september 2008

Av linda - 21 september 2008 16:58

slut på helgen men ändå två dagar kvar att jobba ;( skulle ju vara ledig på tisdag, MEN då kommer ju larm människorna till tomtegränd och ska ha en heldag med oss larmansvariga...så jag fick då glatt byta ledig dag till onsdag,känns mindre bra. Tony är på alnö och spelar match, han snodde åt sig bilen idag så Linda skulle åka buss, men min kära arbetskamrat förbarmade sig över mig och körde mig hem -Anneli min ängel ;P 


vad har annars hänt de sista dagarna då?  - inte mycket, i fredags var jag ju med Linda och lilla charmtrollet Tuva och åt lunch och köpte nya bh;ar som inte var för små... och sen på kvällen blev det bite line pizza och sex and the city film med Sandra -MYSIGT!


och magen har ju blivit större, men just nu ser det bara ut som att jag har ätit lite för mycket gosaker... men jag ser då rakt inte gravid ut :( tycker inte jag iallafall. men huvudsaken är ju att sprattelgubben ligger där och mår bra :D 

kram och hej...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards