Alla inlägg den 17 september 2008

Av linda - 17 september 2008 18:50

fått lite vila efter dagens arbetspass och är nu ny äten också, den här dagen har nog facktiskt varit den längsta på länge!!! när klockan var tre så visste jag inte hur jag skulle klara mig till halv fem och när klockan var 16,05 bröt jag ihop i gråt av utmattning... jag blir nu för tiden HELT slut om jag inte får vila med jämna mellanrum och jag blir helt tom i huvet efter 8 timmars arbetspass, men det är väl hormonerna. min stackars elev måste väl tro att jag är psykiskt instabil ;P  vi ska ha slutbedömning med hennes lärare imorn, undra om hon är lika nervös som en annan var vid praktikens slut?!


igår före jobbet var jag och älsklingen och lyssnade på sprattel gubbens hjärtljud ;) häftigt var det... men nu händer det inte så mycket mer innan ultraljudet 20/10... lååångt dit!


ja och onsdag är det idag ja, men eftersom våran kära kompis Erika har åkt till ett varmare ställe (grekland) med sin älskade Nicklas så verkar hela onsdags träffen rinna ut i sanden ;(  har inte pratat med nån annan än Emma idag. frågan är väl om man skulle orka med något idag ändå? soffan ser rätt lockande ut nu. älskar er mina tjejer även om vi inte ses idag ;D puss på er...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards