Alla inlägg under april 2009

Av linda - 8 april 2009 19:31

Maja har börjat suga på tummen :-( inte bra, den kan man ju inte direkt sälja till tomten när hon fyller tre... ( Har inte lyckats få en bild med tummen i mun, men jag bjuder på en bild ändå) :-)

Av linda - 8 april 2009 11:38

Igår vad dagen D för min älskling som opererade bort polyper, jag körde honom til sjukhuset vi 11,00 och sen spenderade jag min dag med Linda ;) Vid 16,15 hade jag och Maja fått en sista minuten tid på BVC för vägning och mätning, hon hade gått upp 80 g och växt 3 cm på knappt en vecka -blir en lång tjej det här...men dom sa att det skulle inte göra nått om hon gick upp lite mer i vikt. Vid 17,00 kom mamma förbi, hon

hade varit nere i åshammar och parat en av sina tikar så hon plockade upp oss på vägen och så följde vi med till svenstavik... vi var väl framme här vid 22,30 igår kväll kanske så det blev bara en kvällsfika och sen bäddade vi ner oss i sängen. Nu sitter jag här med Maja sovandes brevid och mamma åh Dan är ute med hundarna, blir bara en lugn dag här hemma idag...tror vi ska se på filmer från när vi var små ;) och ta en promenad bara -skönt! I morgon kommer Jenny så då får vi se vad vi hittar på, nu ska jag mysa med Emil och Ida :D får passa på nu när vi är här, var ju ett tag sen jag såg dom sist. kram och hej!

Av linda - 5 april 2009 11:43

Igår var Maja på sin första fest :) Min nya granne känner Erika och hennes syster och dom hade förfest hos henne igår så jag och Maja kikade in en stund...Hon verkar ju gilla liv och rörelse iallafall för hon  sov som aldrig förr fast hon vandrade mellan famnarna, lillstumpan.


Jag och Emma skulle ju gå gåbingon idag men Albin har varit krasslig inatt och så är det ju inte direkt toppenväder heller så vi stannar hemma och väntar på Tonys syster och hennes man som ska komma på efetrmiddagen. Pappa Tony ska åka iväg på fotboll nu och jag ska försöka städa lite medans prinsessan sover. försent... nu är hon vaken, måste gå :)

Av linda - 4 april 2009 12:30

... jag vill ut och promenera men inte i regnet ;( samma sak igår, det är illa när man vill åka och handla en fredag eftermiddag bara för att få se lite folk... det var precis vad jag tvingade ut Tony på igår. vad ska jag tvinga ut honom på idag då? hihi... näe, idag ska vi iallafall få lite besök och ikväll kanske det blir en god middag och någon bra film. Nu håller jag på att räkna ner dagarna tills nästa helg då vi ska åka och hälsa på mormor/mamma i jämtland, var väldigt länge sen vi var där nu -Miss u!


Och här kommer såklart en bild, kolla in hennes tår... dom har hon fått av pappa ;p

Av linda - 2 april 2009 22:24

Hon är rädd om nappen den här tjejen :D

Av linda - 2 april 2009 22:00

Lika trevligt som vanligt var det igår när tjejerna var här och ännu mysigare var det att Maja var med också :D idag har vi inte varit utanför dörren vi har bara tagit det lungt och vilat och sköterskan från bvc har varit här på hembesök och vägt Maja...hon hade gått upp 40 g på två dagar och det var tydligen ok. Nu väntar vi på att älsklingen/pappa ska komma hem, han har varit på träning och vi har har sett på Benjamin Buttons otroliga liv... OjOj, vilken kanon film! rekomenderas verkligen. ja...har inte så mycket mer att berätta om dagen så vi säger väl god natt!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards